کد خبر: ۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

همتی بوشهری؛رسانه ها همه را به همدلی دعوت كنند

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت:رسانه ها باید تلاش كنند تا كاستی ها منعكس شود اما نه با تیترهای نا امید كننده و حاشیه ای، بلكه می بایست همه را به همدلی دعوت كنند

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،احمد همتی بوشهری، شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، ضمن اشاره به هجمه و تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: در چنین شرایطی وظیفه ورسالت رسانه ها وخبرنگاران نیزبه مراتب سنگین ترمی شود.

وی ادامه داد: رسانه ها باید تلاش كنند تا كاستی ها منعكس شود اما نه با تیترهای نا امید كننده و حاشیه ای، بلكه می بایست همه را به همدلی دعوت كنند و از دامن زدن به شایعات بپرهیزند و در مسیر توسعه همه جانبه استان خصوصا توسعه فرهنگی مسوولان را یاری دهند.

همتی بوشهری اضافه كرد: رسانه ها باید اخلاق خبرنگاری را حفظ و در كنار سرعت به صحت و درستی اخبار نیز توجه كنند و افزون بر این حقایق جامعه را با صداقت و مسوولیت پذیری بیان كنند.

وی اظهار داشت: درحقیقت رسانه ها می توانند از طریق انتشار اخبار، جلو هجمه دشمن را بگیرند و تبلیغات منفی آنها را خنثی كنند.

در این مراسم همچنین از رضا قادری عكاس خبرگزاری ایرنا، زهرا تهمتن عكاس روزنامه افسانه، محسن تورع عكاس خبرگزاری شبستان، رضا بعیدی عكاس سایت مطبوعات فارس، امین یزدان پناه عكاس روزنامه نیم نگاه و احمد رضا سهرابی و علی گزبلند از روزنامه عصر مردم به عنوان نفرات برگزیده سومین جشنواره عكس خبری فارس تجلیل شد.

نظرات بینندگان