کد خبر: ۳۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

روز قدس محور وحدت و هویت مسلمانان است

روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایلنا ازشیراز، سیدمحمدکاظم تدین گفت: روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس است.

وی ابراز داشت: روز قدس یادآور قضیه فلسطین به عنوان محوری‏‌ترین و شریف‏‌ترین و مقدس‏‌ترین موضوع برای مقابله جبهه اسلام با صهیونیزم است زیرا قدس محور هویت و اتحاد امت اسلامی است.

تدین با اشاره به جانفشانی مردم فلسطین در طول مبارزه با رژیم صهیونیستی بیان کرد: این مردم قهرمان با جهاد در راه خدا از سرزمین خویش پاسداری و محافظت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تأکید کرد: در روز جهانی قدس با لیبک به ندای امام خمینی (ره)، گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود پیدا می‌کند تا دشمنان بدانند هنوز آرمان فلسطین محور وحدت و هویت ملت‌های مسلمان است.

تدین با اشاره به انتفاضه مردم فلسطین برعلیه رژیم صهیونیستی گفت: در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، جامعه دانشگاهی و بخش سلامت نیز در جهت دفاع از آرمان ملت فلسطین با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام می‌کنند.

پایان پیام/ص

نظرات بینندگان