کد خبر: ۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

پیگیری وعده‌های مدیران

فرماندار شیراز گفت: فرمانداری این شهرستان از این پس وعده‌های داده شده سازمان‌ها را پیگیری می‌کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شیراز اظهار داشت: رعایت قوانین اجتماعی و شهروندی یکی از اصول مهم زندگی شهرنشینی است و در راستای حفظ جایگاه شهر، شناسایی و تخریب خانه‌های عرضه کننده مواد مخدر و منقل‌داری در شهرستان شیراز با جدیت دنبال می‌شود.

وی از برخورد جدی، قاطع و قانونی با دارندگان و حمل‌کنندگان سلاح سرد خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی استان فارس حمل سلاح سرد از هفته آینده در شیراز جرم محسوب می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز همچنین از کاهش 35 درصدی جرایم خشن در شهرستان شیراز خبر داد و افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کاهش 35 درصدی جرایم خشن در شهرستان شیراز رو به‌رو شده‌ایم که با تداوم طرح در راستای مطالبات مردمی و تعاملات موجود بین‌دستگاهی این آمار رو به رشد می‌رود.

فرماندار شیراز در ادامه با اشاره به اجرای طرح 3-3-6 آموزش و پرورش از اجرای طرح هوشمندسازی مدارس شیراز سخن گفت و اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت هر دستگاه اجرایی باید یکی از مدارس را هوشمندسازی کند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی شیراز باید در این راستا تا 20 شهریور ماه گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با تاکید بر انجام وعده‌های مدیران از عدم اجرای برخی از وعده و عیدها انتقاد و تصریح کرد: هنگامی که مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان وعده‌ای می‌دهند وظیفه دارند در موعد مقرر وعده خود را عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری شیراز از این پس وعده‌های داده شده سازمان‌ها را پیگیری می‌کند.

رئیس ستاد دائمی سفرهای شهرستان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی‌های عید سعید فطر و تعطیلی پنج روزه پایتخت در شهریور ماه خاطرنشان کرد: با جلسات برگزار شده شیراز آمادگی کامل پذیرش مسافران و زائران را در ایام مختلف سال دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تعاملات دستگاه‌های مربوطه بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمانان و زائران در سومین حرم اهل بیت (ع) باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان خواست همگام با آحاد مردم همیشه در صحنه شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور بهم رسانند و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و دیگر مردم آزادی‌خواه و مظلوم منطقه را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز سپس ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار زلزله آذربایجان شرقی تصریح کرد: هیئتی از سوی استاندار فارس به منظور نیازسنجی رفع مشکلات روستاهای زلزله‌زده به این استان عزیمت کرده‌اند که دستگاه‌های مربوطه باید آمادگی ارسال هرگونه کمک با اعلام هئیت اعزامی به مردم آسیب دیده از زلزله را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تبریک به امید نوروزی دارنده طلای المپیک 2012 لندن در کشتی فرنگی افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی به طور شایسته از این قهرمان بااخلاق شیرازی در سومین حرم اهل بیت (ع) تجلیل به عمل آورند.

زرین کلاه اضافه کرد: تجلیل‌ها باید به گونه‌ای باشد که برای نوجوانان و جوانان ما ایجاد انگیزه کند به نحوی که در سال‌های بعد شاهد امید نوروزی‌های بیشتری در میادین جهانی و المپیکی از این شهرستان مستعد و قهرمان‌پرور باشیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان