کد خبر: ۳۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

تیم فوتسال پرسپولیس قهرمان جام 91 شد

در پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان قیروکارزین تیم فوتسال پرسپولیس قیر قهرمان جام رمضان 91 این شهرستان شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در قیروکارزین که با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار شد، پس از یک دوره مسابقه سخت و نفس‌گیر و حضور تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی پایان یافت.

در دیدار فینال جام رمضان 91 در قیروکارزین تیم فوتسال پرسپولیس مقابل رقیب دیرینه خود تیم فوتسال جوان و آینده‌دار ویراژ قرار گرفت که این دو تیم پس از رقابتی فشرده با برتری مقابل حریفان خود راهی دیدار نهایی شدند.

در دیدار فینال این تیم با سابقه پرسپولیس بود که با بهره‌گیری از تجربه بازیکنان خود توانست بازی باخته را به تساوی تبدیل کرده و در نهایت با ضربات پنالتی حریف خود را از پای در آورد و با قهرمانی در این دوره از مسابقات جام رمضان افتخارات خود را تکمیل‌تر کند.

از جمله نکات برجسته و قابل توجه این دوره از مسابقات نظم و امنیتی بود که با تدبیر و حضور فعال و پر تلاش نیروی انتظامی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات با توجه به حضور گسترده علاقمندان به این ورزش در سالن ورزشگاه آزادی شهر قیر برقرار شد.

به گزارش فارس، با پایان این مسابقات تیم شهدای گودبانو به عنوان تیم اخلاق، محمد اعتصامی نژاد از تیم شهدای دهبه به عنوان بازیکن اخلاق، رضا عبداللهی از تیم ویراژ به عنوان پدیده جام، ایمان حسنی از پرسپولیس قیر به عنوان بهترین بازیکن جام، مجتبی هادیپور از پرسپولیس قیر بهترین دروازه بان و محمود قهرمانی از شهدای سکه روان به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام/‌ص

نظرات بینندگان