کد خبر: ۳۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

احساس امنیت در جامعه نشانه توسعه پایدار است

فرماندار خرم‌بید با بیان اینکه ضریب امنیت این شهرستان به طور چشم‌گیری ارتقا می‌یابد، گفت: احساس امنیت در جامعه نشانه توسعه پایدار است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داوود ایوبی در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان خرم‌بید با وی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار داشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی ایران بود اما جاودانگی نظام و عزت و سربلندی را برای دولتمردان رقم زد.

وی افزود: دشمنان کوردل نظام اسلامی با خیالات واهی تصور می‌کردند با ترور شخصیت‌های برجسته نظام می‌توانند به خواسته‌های شوم خود دست یابند اما غافل از آن بودند که این امر سبب رویش شخصیت‌های برجسته دیگری شده که مانند خاری در چشم آنان می‌شود.

وی ابراز داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ این نظام امنیت عمومی حاکم در جامعه بوده چراکه احساس امنیت در جامعه یکی از مهم‌ترین نشانه‌های جامعه پایدار است.

رئیس شورای تامین شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: نیروی انتظامی به عنوان تامین‌کنندگان امنیت در جامعه یکی از اقشار سخت‌کوش و ساعی می‌باشند که این حضور پررنگ در جامعه، احساس آرامش همراه با عزت و افتخار را نصیب مردم می‌کنند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا و تعامل خوب و سازنده فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی این شهرستان، امنیت در سطح منطقه بسیار مطلوب است و خرم‌بید محیطی ناامن برای خلافکاران محسوب می‌شود.

فرماندار خرم‌بید گفت: با تدابیر اندیشیده شده و تعامل با بسیج ناحیه در آینده‌ای نزدیک تمام مبادی ورودی این شهرستان در کنترل کامل قرار می‌گیرند و ضریب امنیتی این منطقه ارتقا می‌یابد.

ایوبی از افتتاح پاسگاه انتظامی دهستان قشلاق خبر داد و گفت: با قرار گرفتن این پاسگاه در چرخه انتظامی این شهرستان امنیت و آرامش در منطقه مضاعف و بار دیگر صلابت و اقتدار پلیس بارز می‌شود.

در ادامه محمد نجفی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌بید با تبریک هفته دولت از زحمات دولت‌مردان در شهرستان خرم‌بید تجلیل کرد.

در پایان فرماندار خرم‌بید با اهدای لوح و هدایا از زحمات کارکنان این نیرو تقدیر کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان