کد خبر: ۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

قبور شهدای مرودشت گلباران شد

همزمان با هفته دولت و با حضور اعضای شورای اداری مرودشت و آحاد مردم شهیدپرور، قبور شهدای این شهرستان عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از مرودشت، صبح امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان و آحاد مردم شهیدپرور قبور شهدای مرودشت عطرافشانی و گلباران شد.

فرماندار مرودشت در این مراسم اظهار داشت: ایران اسلامی ما امروز به واسطه مجاهدت و خون شهیدان بیمه و حقانیت نظام ما در برابر نظام سلطه با خون شهیدان تضمین شده است.

یدالله حسینی افزود: فقط خداوند است که می‌تواند پاداش مجاهدت و ایثار شهدا را به آنان عطا کند و حضور و عطرافشانی و گلباران قبور شهدا یک حرکت نمادین و یادآورکننده برای ما است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت وظیفه ما را در برابر آنان سنگین‌تر می‌کند و این راه جز با بصیرت‌افزایی، شناخت عمیق اهداف امام راحل، انقلاب، اسلام و شناخت شهدا امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: امروز ادامه راه شهدا در اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بوده که مشروعیت ساختار اداره کشور به نگاه و تایید ایشان است. 

این مسئول با تبریک این هفته و یاداوری مجاهدت شهدای دولت با بیان اینکه وظیفه مسئولان در ادامه راه شهدا از سایرین بیشتر است افزود: ما مسئولان باید بدانیم در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که با خون مقدس‌ترین فرزندان این کشور به وجود آمده است پس هرگز نباید هدف خود از پذیرفتن این مسئولیت‌ها را فراموش کنیم.

به گزارش فارس، قبور شهدای مرودشت که به همت شهرداری و بنیاد شهید این شهر به نحو زیبایی ساماندهی شده بود امسال جلوه ویژه‌ای داشت و شرکت کنندگان با نثار گل و خواندن فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان