کد خبر: ۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد

امام جمعه قیروکارزین گفت: ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت هرگونه اشتباه و شیطنت دشمنان، پاسخی قاطع و کوبنده را به آنان می‌دهد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا در قیروکارزین اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه تمام کارکنان و کارمندان دولت هستند و آغاز برنامه‌های هفته دولت با یاد شهدا دارای ارزش بالایی بوده و عظمت و جایگاه دولت اسلامی در گرو تمسک جستن به روح والای شهیدان و ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش و اعتقادات دینی مردم از مسائلی است که باید در برابر فتنه‌های دشمنان مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: پیروی از قرآن و عترت از رموز موفقیت و عزت کشور در مقابله با دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی است.

امام جمعه قیروکارزین اطاعت از فرامین رهبری و عمل به وصایای شهدا را نیز از موضوعات تاثیرگذار در بحث مقابله با هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: شهدا علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی نقش مهمی در شکست استکبار جهانی داشتند.

اکبری اضافه کرد: شهیدان در نزد خداوند بزرگ و در جایگاه خاصی قرار دارند و مردم نیز باید در دنیا جایگاه والای آنها را حفظ کنند چرا که آنان زنده بوده و در نزد پروردگار روزی می‌گیرند.

وی هر کدام از شهدای گرانقدر را دارای ویژگی‏های اخلاقی و معنوی بارزی دانست و ابراز داشت: یکی از اهدافی که شهدای ما در راه آن به شهادت رسیدند، حمایت از ولایت فقیه بود که ما نیز باید ادامه دهنده آنان باشیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اعمال و کارهای خود قرار دهیم.

اکبری در پایان با بیان اینکه کشور امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت هرگونه اشتباه و شیطنت دشمنان، ایران اسلامی پاسخی قاطع  و کوبنده را به آنان می‌دهد خاطرنشان کرد: امروز که در دنیایی پر از ظلم و ستم زندگی می‏کنیم، کشور ما با نظام اسلامی و زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این مهم به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان