کد خبر: ۳۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح 33 پروژه عمرانی در خرم‌بید

فرماندار خرم‌بید گفت: در هفته دولت 33 طرح ویژه بزرگ و کوچک عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید،‌ داوود ایوبی اظهار داشت: از این پروژه‌ها، سه پروژه مربوط به شهرداری صفاشهر با اعتبار 800 میلیون ریال، شش پروژه مربوط به عشایر این شهرستان با اعتبار 600 میلیون ریال و یک‌هزار و 700 میلیون ریال اعتبار مربوط به پروژه‌های طرح هادی و بهسازی روستاها و اجرای مسکن مهر خودمالک در شهرهای صفاشهر و قادرآباد است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: افتتاح سایت B.T.S تلفن همراه، گازرسانی به مسکن مهر صفاشهر، کانال‌های آب کشاورزی و افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان بخش مشهد مرغاب از دیگر پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

ایوبی گفت: تکمیل ساختمان مرکز فنی و حرفه‌ای و مقاوم‌سازی شش واحد آموزشی همراه با آغاز بهره‌برداری از ایستگاه هواشناسی گردنه حادثه‌خیز کولی‌کش نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: بهره‌برداری از کارخانه سنگ‌بری بزرگمهر با اعتبار 15 هزار میلیون ریال، معدن آهن بژدانه با 20 هزار میلیون ریال و ساختمان مهمان‌سرای بخشداری مشهد مرغاب با یک‌هزار و 600 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان خرم‌بید در این ایام است.

فرماندار خرم‌بید اظهار امیدواری کرد؛ با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی شاهد سرعت بیشتری در ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان