کد خبر: ۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

بهره‌گیری دستگاه‌های دولتی از ظرفیت رسانه‌های فعال در فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد بر استفاده از ظرفیت رسانه‌های این شهرستان برای بازگویی خدمات دولت تاکید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس جهان‌بخش بهمنی امروز در فیروزآباد با اشاره به بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت، بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم است.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای دولت موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت را در سطوح و بخش‌های مختلف برای مردم تشریح کنند.

وی ادامه داد: مدیران اجرایی باید متناسب با ظرفیت‌ها و اعتباراتی که در اختیار دارند، به مردم وعده دهند، چراکه قول‌دادن و عدم اجرای آن باعث افزایش مطالبات مردمی و نارضایتی بین آنان می‌شود و انتظار می‌رود که اگر مدیری نتوانست وعده خود را عملی کند، این موضوع را با مردم در میان بگذارد.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد با تاکید بر خدمات گسترده و ارزنده دولت خدمتگزار گفت: در هفته دولت در شهرستان فیروزآباد، 20 پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار فیروزآباد بر اجرای مطلوب، باکیفیت و در خور شأن برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد و افزود: با تعامل و حضور پرشور مردم و مسئولان در تمام برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های هفته دولت می‌توان میزان رضایتمندی مردم از نظام اسلامی را افزایش داد.

رئیس شورای تامین شهرستان فیروزآباد با اشاره به خدمات نظام اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: خدمات نظام اسلامی و به ویژه دولت نهم و دهم بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما شایستگی و لیاقت مردم بیشتر از این خدمات است و مسئولان این شهرستان باید با همت و کار مضاعف در راه خدمتگزاری بیشتر به مردم تلاش کنند.

بهمنی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هایی که پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت دارند، موظفند از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان