کد خبر: ۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

رمز موفقیت کشور در اتحاد دولت و ملت است

امام جمعه فیروزآباد گفت: رمز موفقیت کشور در اتحاد دولت و ملت است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از فیروزآباد، حجت‌الاسلام عزیزالله هاشمی‌زاده بعد‌از‌ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اداری این شهرستان با وی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فیروزآباد برگزار شد، با اشاره به وصیت‌نامه عبادی سیاسی حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «با اطمینان می‌گویم که ملتی عزیزتر، شجاع‌تر و باوفاتر از ملت ایران وجود ندارد»، اظهار داشت: در عصر رسول‌الله (ص) به مردم امر می‌شد که به جنگ بروند اما گروهی نافرمانی می‌کردند و به جنگ نمی‌رفتند و در زمان امیرالمومنین علی (ع)، برنامه‌های اسلام اعلام می‌شد اما برخی از مردم کوتاهی می‌کردند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: امروز ملت ما که نه رسول خدا و نه امامان را دیده‌اند مشتاقانه به دفعات در جبهه‌های حق علیه باطل دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رمز موفقیت کشور در اتحاد دولت و ملت است و تا زمانی که این دو قدرت در کنار یکدیگر باشند هیچ آسیبی به مملکت نمی‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فیروزآباد گفت: دولت شهید رجایی مردم‌دار بود و گرامیداشت هر ساله او به حق است.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: دولتی ماندگار می‌شود که با مردم آن سرزمین تعامل و اتحاد داشته باشد.

وی با اشاره به همکاری ملت با دولت خاطرنشان کرد: مردم باید قوانینی که دولت و مجلس مصوب می‌کنند را اجرا و حمایت کنند.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به وظایف دولت اضافه کرد: خدمات دولت منتی بر سر مردم نیست و خدمتگزاری به مردم از وظایف دولت است.

هاشمی‌زاده تصریح‌ کرد: دولت به منظور خدمات‌دهی وارد میدان شده و در قبال حضور همه‌جانبه مردم در تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمت‌رسانی وظیفه دولت است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: به پاس خدمات دولت و احترام ملت و اتحاد این دو بوده که بدنه نظام از زلزله‌های سیاسی هیچ‌گونه آسیبی ندیده است.

هاشمی‌زاده ادامه داد: با فشار تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار، ملت ایران بیدارتر و هوشیارتر از گذشته دولت را درک و حمایت می‌کند.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به اجلاسیه سران کشورهای غیر‌متعهد در ایران اضافه کرد: آمریکا به عنوان کدخدای جهان اعلام کرده که هیچ کشوری در این اجلاسیه شرکت نکند، در صورتی که در راس آن دبیرکل سازمان ملل به صورت رسمی در این اجلاسیه شرکت می‌کند و با این اتفاق آمریکا ضعیف و کوچک می‌شود.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان را می‌دیدیم و با آنها مبارزه می‌کردیم اما امروز دشمنان پشت پرده بوده و قابل مشاهده نیستند. 

هاشمی‌زاده اظهار کرد: در این برهه زمانی تمام مسئولان موظفند مردم را از مسائل سیاسی، وقایع و اتفاقات روز مطلع کنند و اخبار سیاسی جهان در جنگ استکبار را به گوش ملت برسانند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: در جنگ‌های دفاعی همیشه پیروز بوده‌ایم و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان بودیم در جنگ با تحریم‌های اقتصادی نیز به فضل خداوند پیروز می‌شویم.

وی با اشاره به قدرت علمی کشورمان خاطرنشان کرد: پشتوانه تمام امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توان و قدرت علمی ماست که باید تلاش کنیم آن را بالا ببریم.

هاشمی‌زاده در پایان گفت: دستاوردها و توانمندی‌های دولت را با اطلاع‌رسانی به گوش مردم برسانید و اقتدار و ظرفیت توانمندی‌ها را به مردم معرفی کنید.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: رمز ، موفقیت ، کشور ، اتحاد ، دولت ، ملت ، شیرازه
نظرات بینندگان