کد خبر: ۳۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و آموزشی در کازرون

طرح آبرسانی روستایی، کتابخانه شهید مدنی کازرون و روشنایی فاز یک تونل محور دشت ارژن به کازرون امروز با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از کازرون، حسین صادق عابدین بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح بزرگ آبرسانی به روستاهای دادین و سرمشهد بخش بالاده کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت اظهار داشت: نگاه دولت نهم و دهم به مناطق محروم ویژه بوده و به همین خاطر بیشترین انتقادات را داشته است. 

وی افزود: دولت عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار داده و با این دیدگاه تمام منابع کشور را برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم به کار گرفته است.

استاندار فارس در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته توسط آبفای روستایی در راستای آبرسانی به مناطق محروم به ویژه روستاهای دادین و سرمشهد تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با گفتمان انقلاب بتوانیم مسیر امام راحل را که توجه به محرومان جامعه بوده است، ادامه دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حجم کار در دولت نهم و دهم بسیار بالا بوده و به عنوان زحمتکش‌ترین دولت در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

شاهین محمد صادقی جهت‌گیری‌های دولت برای محرومیت‌زدایی در طول عمر نظام اسلامی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: آنچه که در دنیا اتفاق می‌افتد به واسطه ایمان، تلاش و حضور مردم همیشه در صحنه کشورمان بوده است بنابراین ما مسئولان باید دست چنین مردمی را بوسه بزنیم و از خدمتگزاری به آن‌ها دریغ نکنیم.

وی در ادامه از استاندار فارس و مسئولان خواست که در راستای برطرف کردن مشکل اعتباری سد نرگسی کازرون که نزدیک به شش سال می‌شود آغاز شده است و فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش فارس، طرح آبرسانی به روستاهای دادین و سرمشهد بالاده بیش از 12 میلیارد تومان، هنرستان امام خامنه‌ای با زیربنای آموزشی به مساحت یک‌هزار و 550 متر مربع در سه طبقه با اعتبار 2 میلیارد و 150 میلیون تومان و نیز روشنایی فاز یک تونل محور دشت ارژن به کازرون 550 میلیون تومان اعتبار در برداشته است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان