کد خبر: ۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

مسئولان وعده‌های خود به دانش‌آموزان درودزنی را فراموش کرده‌اند

پدر یکی از دانش‌آموزان سوخته درودزن گفت: مسئولان وعده‌های خود به دانش‌آموزان درودزنی را فراموش کرده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس نصیر کرمی پدر فاطمه کرمی از دانش‌آموزان سوخته مدرسه شهید رحیمی درودزن امروز  اظهار داشت: صدمات و لطمات آن حادثه تلخ و ناگوار هر سال با بزرگ‌تر شدن این کودکان معصوم وسیع‌تر می‌شود و آنها از مواجهه با آینه در منزل هراس دارند و از هرگونه آینه‌ای گریزانند.

پدر این دانش‌آموز افزود: برای جلوگیری از این نگرانی فرزندش مجبور شده است، شیشه‌های رفلکس منزل خود را تعویض کند و فرزندش در هیچ مجلسی حاضر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولان به وعده‌های داده شده عمل نکرده‌اند و پس از پرداخت دیه این کودکان را به حال خود رها کردند و از نظر روحی و روانی این دانش‌آموزان دچار افت شده‌اند.

کرمی ادامه داد: مسئولان وعده سفر مشهد و عمره مفرده به این دانش‌آموزان داده بودند که تاکنون به آن عمل نکرده‌اند و با وجود اینکه این سفر بار مالی چندانی برای آنان نداشته است اما از نظر روحی و روانی بار بسیار مثبتی برای این دانش‌آموزان دارد.

پدر این دانش آموز ادامه داد: این دانش‌آموزان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری مستمری ناچیز ماهانه 200 هزار تومان دریافت می‌کنند که قول افزایش 10 درصدی سالانه این مستمری تاکنون محقق نشده و با افزایش تورم و گرانی به وجود آمده این مستمری ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش فارس، در حادثه‌ای تلخ و اندوه‌بار در سال 85 در مدرسه شهید رحیمی روستای درودزن در شهرستان مرودشت هشت تن از دانش‌آموزان این مدرسه دچار سوختگی شدید شدند که پس از تحمل رنج بی‌شمار و اعمال جراحی پلاستیک هنوز صورت و بدن‌های این دانش‌آموزان که شش نفر از آنها دختر هستند، ترمیم نشده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان