کد خبر: ۳۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

گزینش 2 هزار متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: تا پایان روز چهارم مراحل گزینش نزدیک به 2 هزار نفر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان واجد شرایط بوده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش پرورش استان فارس، ابوالفضل فرحی اظهار داشت: مراحل گزینش دانش‌آموزان متقاضی تحصیل در دانشگاه فرهنگیان فارس تا سه‌شنبه 14 شهریور ماه ادامه دارد و مابقی متقاضیان نیز باید طبق جدول زمان‌بندی اعلام شده به مراکز گزینش مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در استان فارس دو مرکز برای طی مراحل گزینش دانشگاه فرهنگیان مشخص شده است، گفت: آقایان باید به پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان واقع در خیابان ساحلی جنب پل علی‌ابن حمزه و خانم‌ها به پردیس دختران این دانشگاه واقع در بلوار فرصت شیرازی مراجعه کنند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه 4 هزار و 70 نفر شرایط شرکت در مراحل گزینش دانشگاه فرهنگیان را داشته‌اند، ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 35 نفر شامل 631 خانم و یک‌هزار و 404 آقا جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می‌شوند.

به گزارش فارس، دانشگاه فرهنگیان برای نخستین سال و در راستای تحول بنیادین در آموزش و پرورش راه‌اندازی شده و مقرر است آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز خود را از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان