کد خبر: ۳۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

96 کاندیدا در انتخابات نظام مهندسی فارس حضور دارند

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس گفت: 96 کاندیدا در انتخابات نظام مهندسی این استان حضور دارند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، محسن معین بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات نظام مهندسی استان فارس روز 14 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس افزود: تعداد اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی فارس 13 نفر است که هفت نفر از مهندسان عمران، سه نفر معماری و شهرسازی و سه نفر برق و مکانیک هستند.

وی ابراز داشت: بر اساس قانون متناسب با تعداد عضو نظام مهندسی هر استان تعداد منتخبان تغییر می‌کند که در فارس با توجه به حضور 15 هزار عضو ثبت نام شده در سازمان نظام مهندسی، انتخاب 13 نفر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس اضافه کرد: در این دوره تنها سه نفر به دلایل فنی و کاری رد صلاحیت شدند که درصد رد صلاحیت شدگان نسبت به دوره قبل کاهش چشم‌گیری داشته است.

معین با بیان اینکه برگزار کننده این انتخابات دولت است و نظام مهندسی هیچ‌گونه دخالتی در انجام این انتخابات ندارد تصریح کرد: انتخابات نظام مهندسی استان فارس در هتل هما و تالار احسان شیراز از ساعت هشت و سی دقیقه صبح آغاز و تا ساعت 20 ادامه دارد.

در ادامه کاظم معمارضیا نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس نیز گفت: در هر سیستم سازمان مردم‌نهاد مانند سازمان نظام مهندسی، باید افراد گوناگون در دوره‌های مختلف مسئولیت‌هایی را قبول کنند تا شاهد تحول و پویایی بیشتر باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی فارس، یکی از فعال‌ترین و تاثیرگذارترین سازمان‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در طول سال‌های گذشته و حضور فعال اعضای هیئت رئیسه سازمان فارس در سطح سازمان نظام مهندسی ایران، نشان دهنده کارآمدی است.

وی با بیان اینکه در این دوره سه عضو اصلی هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی فارس، از حضور در ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داده‌اند، گفت: بر این اعتقاد هستم که هر تشکیلاتی نیازمند هوای تازه است و یکی از راه‌های دمیدن این هوای تازه، حضور افراد و ایده‌های جدید در عرصه به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، در حال حاضر در 19 شهرستان استان فارس دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ایجاد شده و فعال است و به زودی نیز دفتر بیستم نمایندگی نیز در شهرستان سپیدان استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان