کد خبر: ۳۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

27 پروژه عمرانی در خرامه به بهره‌برداری رسید

27 پروژه عمرانی با 90 میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش عصر فارس به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در مراسم افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان جوادالائمه (ع) و آسفالت جاده خرامه - مرودشت، با بیان این‌که وحدت و همدلی خوبی میان مسئولان و مدیران شهرستان خرامه حاکم است، از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه این شهرستان قدردانی کرد.

محسن اردکانی با اعلام این‌که تعداد روستاهای گازرسانی شده در سال 84 در استان فارس، 33 روستا بود، گفت: امروز این تعداد به 837 روستا رسیده که نشان دهنده عزم جدی و تلاش همه‌جانبه دولت‌های نهم و دهم برای خدمت به مردم و به ویژه محرومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس میزان برق تولید شده در استان فارس در سال 84 را یک‌هزار و 634 مگاوات اعلام کرد و با بیان این‌که برای تامین کمبود برق این استان ناچار به وارد کردن 800 مگاوات برق از استان‌های همجوار بودیم، افزود: امسال میزان برق تولید شده در استان فارس 3 هزار و 875 مگاوات است که یک‌هزار مگاوات می‌تواند در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

اردکانی با اعلام این‌که هم‌اکنون 550 میلیارد ریال پروژه در سطح شهرستان خرامه در حال اجراست، گفت: 380 میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهرستان در چند ماه گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان