کد خبر: ۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱

نگرش مدیران باید کلان شود

جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی و رستم با حضور نماینده شهرستان ممسنی و رستم در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، دکتر نوذر شفیعی نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در رابطه با مدیریت شهرستان گفت: نبض و مرکز تفکر یک جامعه و اداره یک جامعه سیستم مدیریتی آن است در یک جامعه توجهات به سمت مدیریت است و کمتر به کلیت سیستم توجه دارند.

مدیر خوب جسارت می خواهد، در سیستم مدیریتی ما باید آثار جسارت دیده شود چون شهر ما یک شهر بی قانون است این جسارت لزومیت دارد و در غیر این صورت سالها می گذرد و ما همین طور خواهیم ماند.

وی همچنین در ادامه بیان داشت: اگر احساس می کنید محروم ترین و فقیرترین شهرستان در استان هستید. 80 در صد علت آن خودمان هستیم چرا که ما با هنجار ها و ساختار های اداری و مدیریتی خود مشکل داریم. یادمان نرود 4سال دیگر درباره ی ما قضاوت خواهند کرد.

باید شهر ما یک شهر منظم و قانونی شود پس باید مدیریت ما تقویت شود وقتی من نگاه می کنم می بینم دنیای مدیران ما دنیای کوچکی است نگرش مدیریتی کنونی مدیران ما یک نگرش سطحی و ایستا است و باید نگرش کلانی شود.

همچنین در ادامه این جلسه سید جواد هاشمی فرماندار شهرستان ممسنی پس از گزارش برنامه های هفته دولت در ممسنی از اخذ 13 میلیارد و 700 میلیون تومانی از 2 در صد بودجه نفت و گاز  استان خبر داد.

وی همچنین در ادامه از مدیران و مسئولین شهرستان خواستار شد تا مدیران برای حوزه کاری خود شناسنامه ای تهیه کنند و چالش ها مشکلات و فرصت ها حوزه ی کاری خود را  مشخص کنند تا در بر برنامه ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد

هاشمی به مردم نیز وعده داد برای رسیدگی به مشکلاتشان در صدد است در یک زمان بندی مناسب به عنوان رئیس با حضور در ادارات و نهاد ها پاسخگوی مردم باشد.

انتهای خبر/ص

برچسب ها: نگرش ، مدیران ، کلان ، شیرازه
نظرات بینندگان