کد خبر: ۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

ساخت 3 پروژه عمرانی در شیراز آغاز شد

به همت سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز سه پروژه عمرانی در شهرک والفجر این شهر کلید خورد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بعد از ظهر امروز در آیین آغاز به ساخت پروژه‌های عمرانی در شیراز، به بیان اهداف این ناحیه در زمینه نهضت ساخت و ساز و تأمین تجهیزات زیربنایی لازم آن پرداخت.

منصور میرزاییان ادامه داد: فعالیت‌هایی که در مجموعه بسیج و به دست پرتوان بسیجیان صورت می‌گیرد، قابل تقدیر و ستودنی است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود بسیجیان سلحشور، با شهامت، ارزشی و بصیر نیاز دارد تا به اهداف والای خود دست پیدا کند و بسیجیان نیز به امکانات و تجهیزات نیاز دارند تا این فرایند را به کمال برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اضافه کرد: گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده اما کافی نیست و نیاز به تلاش و همدلی تمام دستگاه‌های مختلف دارد تا نتیجه آنها را به تماشا بنشینیم.

نهضت ساخت پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت و سوله‌های فرهنگی ورزشی صالحین شیراز از جمله آرزوهای میرزائیان بود که در ادامه سخنانش به آن اشاره کرد.

در ادامه این آیین نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از زحمات دست‌اندرکاران این گونه برنامه‌های بزرگ عمرانی فرهنگی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این گام‌ها نظام و انقلاب را به ابرقدرت منتهی به ظهور منجی برساند.

در پایان این برنامه مسئولان به صورت نمادین زمین پروژه را کلنگ‌زنی کردند.

پروژه سوله فرهنگی ورزشی صالحین، حوزه مقاومت و پایگاه مقاومت شهدای والفجر در زمینی به مساحت بالغ بر یک‌هزار و 200 متر مربع در شهرک والفجر شیراز ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان