کد خبر: ۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

برگزاری مراسم سالگرد شهدای پژاک جهرم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۳ هوابرد المهدی (عج) جهرم از برگزاری نخستین مراسم سالگرد شهدای پژاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از شبستان،حجت الاسلام محمدجواد یاران، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ثیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: اسلام به خون شهدا و برکت ایثار آنها زنده مانده و اسلام نابی که پیامبر اعظم(ص) آورده‌اند یقینا بدون مجاهدت شهیدان به دست ما نمی‌رسید، شهدا، حضرت از سید الشهدا (ع) الهام گرفته و راه نورانی خود را آگاهانه انتخاب کردند و بدون شک سند عزت بخش آنان با هیچ کالایی قابل معامله نیست.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) با اشاره به جانفشانی های رزمندگان این تیپ در ماموریت های محوله به منظور حفظ و حراست از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: رزمندگان سلحشور تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم همانند سالیان درخشان دفاع مقدس همچنان آماده جان نثاری برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند و مصداق این امر نیز در نبرد سال گذشته آن ها در مقابله با گروه تروریستی پژاک بود که منجر به شهادت رسیدن 2 نفر از رزمندگان این تیپ شد.


وی با اشاره به برگزاری سالروز شهادت شهدای نبرد علیه گروه تروریستی پژاک، عناون کرد: این مراسم با حضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور جهرم روز پنجشنبه 16 شهریور ماه در مسجد الزهرا (س) برگزار می شود.


خاطر نشان می شود، شهیدان "مهدی مولانیا" و "خلیل عسکری" در تاریخ 12 شهریورماه سال 90 در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در منطقه عملیاتی شمال غرب کشور به مقام رفیع شهادت رسیدند.

 

نظرات بینندگان