کد خبر: ۳۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان استهبان معرفی شد

توديع و معارفه رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيز داري شهرستان استهبان با حضور مدير کل منابع طبيعي و آبخيز داري استان فارس ، فرماندار استهبان و برخي روساي ادارات در فرمانداري برگزار شد.

به گزارش  شیرازه به نقل از سراج استهبان  ، نعمت اله اکبري نژاد ضمن تقدير و تشکر از رئيس اداره منابع طبيعي افزود : برادر بزرگوار آقاي سپهدار در همه زمينه ها بخصوص حفظ ، احياء توسعه و بهره برداري از جنگلها و مراتع تلاش نمودند و گام مؤثري در راستاي تحقق اهداف و آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي ايران برداشته اند.

اکبري نژاد تأکيد کرد : بايد در حفظ مستمر و همه جانبه از حدود منابع ملي و طبيعي ، مراتع حفاظتي و ذخاير جنگلي کوشا باشيم .

مديرکل منابع طبيعي و آبخيز داري استان فارس اظهار داشت  : تدوين سياست‌ها و راهبردهاي بخش منابع طبيعي و آبخيزداري و تنظيم و اجراي برنامه‌هاي توسعه منابع طبيعي وآبخيزداري در چهارچوب سياست‌ها و همچنين حفظ، حمايت،حراست و بهره برداري اصولي از جنگل‌ها، مراتع و بيابان‌ها و حوزه‌هاي آبخيز شهرستان از جمله اين وظايف مي باشد.

در پايان ضمن تقدير و تشکر و اهداي لوح سپاس به آقاي عبد الرسول سپهدار، طي حکمي آقاي محمد علي حميدي را بعنوان رئيس منابع طبيعي و آبخيز داري شهرستان استهبان معرفي گرديد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان