کد خبر: ۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱

حضور شهرداری‌های جهرم در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

شهردار جهرم از حضور شهرداری این شهر در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس علیرضا صحرائیان امروز اظهار داشت: شهرداری جهرم با شش پروژه سرمایه‌گذاری شامل پارک بانوان، پارک خانواده، پارک جنگلی، مجتمع تجاری آزادگان، مجتمع تجاری جهرم و مجموعه اداری کاج در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی هدف از شرکت در این همایش را کمک به کسب درآمد پایدار شهرداری، پاسخگویی به نیازهای گردشگری شهر و ارتقای کیفیت محیط شهری، اختصاص اراضی شهری به کاربری‌های عمومی و همچنین ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و استفاده بهینه از زمین در راستای پاسخگویی به نیاز فضای سبز منطقه برشمرد.

شهردار جهرم خاطرنشان کرد: معرفی طرح‌های شهرداری‌های کشور برای جذب سرمایه، ایجاد فرصت تعامل صاحبان سرمایه و کارآفرینان شهری (شهرداری‌ها) برای توسعه شهرها، انعقاد قراردادهای همکاری شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران برای تأمین اعتبار مورد نیاز طرح‌های شهری و ترغیب شهرداری‌ها به بازاریابی برای تأمین سرمایه مورد نیاز در اجرای طرح‌های شهری را از اهداف تشکیل این نمایشگاه دانست.

صحرائیان با دعوت از شهروندان و سرمایه‌گذاران برای بازدید و مشارکت در طرح‌های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 18 تا 21 شهریور‌ماه 1391 در مرکز همایش‌های کشور واقع در میدان فاطمی (جهاد) ابتدای خیابان شهید گمنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان