کد خبر: ۳۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱

آرزوی 10 ساله موتورسواران آباده برآورده شد

صبح امروز کلنگ پیست موتورسواری آباده به زمین زده شد

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ محمدجواد عسکری فرماندار آباده در این مراسم گفت: ظرفیت و قابلیت ورزشی در شهرستان آباده منحصر به فرد است و ما به عنوان خادمین مردم موظفیم زمینه را در جهت رشد، پویایی و ترقی جوانان در عرصه های مختلف ورزشی محیا کنیم چرا که با حمایت جوانان این شهرستان یقینا قهرمانانی در سطح کشور و مجامع بین المللی خواهیم داشت.

همچنین وی اظهار داشت: با حرکت های خوبی که در حوزه ورزش انجام شده و تشکیل شورای ورزش در آباده اولین برنامه ورزشی در سطح شهرستان، پیاده روی بزرگ خانوادگی بود که توانستیم به نوعی آباده را در کشور معرفی کنیم.

عسکری در ادامه افزود: با هماهنگی و موافقت استاندار و برخی مدیران کل بناست هریک از تیم های ورزشی را تحت حمایت یکی از ادارات شهرستان درآوریم و به زودی به ادارات مربوطه ابلاغ خواهد شد.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با ارائه طرح ایجاد پیست موتورسواری در شورای ورزش و تصویب آن کلیه ادارات و نهادهای شهرستانی مکلف به همکاری در ساخت این پیست هستند. همچنین هماهنگی لازم با نیروی انتظامی خواهد شد تا بتوانیم مجوز لازم برای موتور سواران را بگیریم.

وی در پایان سخنان خود از موتورسواران خواست تا با رعایت تمام مسائل ایمنی وارد این رشته شوند چرا که اولویت اصلی موتورسوران سلامتی و ایمنی آنان در برابر خطراتی است که آنان را تهدید می کند.

در حاشیه این مراسم برخی موتورسواران به حرکات آکروباتیک با موتور پرداختند.

 

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان