کد خبر: ۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱

اجلاس‌غیرمتعهدهاسیاست‌های دشمن رازیرسوال برد

امام جمعه شیراز گفت: برگزاری موفقیت آمیزاجلاس سران غیر متعهد تاثیرات کوتاه مدت وبلند مدت فراوانی برای ایران اسلامی دارد که از جمله آنها زیر سوال رفتن سیاستهای دشمنان ایران است.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آیت الله اسدالله ایمانی  ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه  شیراز اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همانگونه که در گذشته برعلیه ایران اقداماتی را انجام دادند در زمان برگزاری اجلاس سران غیر متعهد ها نیز این حرکات را ادامه دادند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: دشمنان نظام اگر در زمان برگزاری اجلاس حرکتی از خود نشان نمی داند به طور حتم این اجلاس نیزمانند جلساتی این چنینی به اتمام می رسید اما این اقدامات باعث شده تااجلاس سران غیر متعهدها چنان در دنیا اثر گذار باشد که در زمان برگزاری اخبار تمام رسانه های جهان مربوط به این موضوع بود.
 
وی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره با اقدامات خود زمینه لازم برای نمایان تر شدن اخبار ایران اسلامی را فراهم می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: قرار گرفتن ایران به عنوان کانون خبری درصدر اخبار رسانه ها در زمان برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها، شلیک شدن محتوای اجلاس مانندتیری به قلب آمریکا و اسرائیل ،زیر سوال رفتن سیاست های دشمنان نظام با حضور بیش ازدو سوم کشورهای دنیا در اجلاس و خارج نشدن هیچ یک از سران کشورها از سالن در هنگام سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ایران ، پیروزی ایران در جنگ دیپلماتیک باغرب از جمله دستاوردهای کوتاه مدت اجلاس سران غیر متعهد برای ایران است.
 
امام جمعه شیرازسپس به تشریح اهداف بلند مدت اجلاس سران غیرمتعهدها برای ایران اسلامی پرداخت و بیان داشت: گنجانده شدن و تائید اهداف یازده گانه ایران اسلامی در بیانه اجلاس سران غیر متعهدها، کنار هم قرار گرفتن ایران ومصر به عنوان کشور های که نقش راهبردی در دنیا اسلام دارند، استفاده ایران اسلامی از فرصت حضور 120 کشور دنیا درایران برای پیشبرد اهداف اقتصادی، مشخص شدن این موضوع که ایران اسلامی کشوری منزوی نیست از مهم ترین این اهداف است.
 
وی همچنین تاکید کرد: به طور حتم ایران اسلامی در مدت زمان سه سال ریاست اجلاس سران غیرمتعهدها می تواند از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کند تا بدین وسیله مسیر برای پیشبرد اهداف اسلام ومستضعفان ایجاد شود.
 
انتهای پیام/20
نظرات بینندگان