کد خبر: ۳۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱

درگیری شدید و زخمی شدن 2 نفر بر سر جای پارک خودرو

نبود پارکینگ اختصاصی برای خودروهای سنگین در قادرآباد همواره منجر به دعوا، درگیری و زخمی شدن مغازه‌داران و رانندگان در خیابان‌های این شهر می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از دشت مرغاب، صبح امروز درگیری بین دو گروه بر سر توقف یک تریلی در جلوی مغازه یکی از طرف‌های درگیری که این مسئله را مانع کسب خود می‌دانست، اتفاق افتاد و سرانجام مانند روزهای دیگر با دخالت کلانتری 12 قادرآباد پایان یافت.

نبود پارکینگ برای خودروهای سنگین در قادرآباد رانندگان را مجبور به پارک کردن خودروهای خود در بخش‌های مرکزی این شهر می‌کند و همچنین رفت و آمدهای این‌گونه خودروها در معابر عمومی و حتی کوچه‌ها با وزن بیش از 40 تن که به خاطر نزدیک بودن به معادن سنگ خرم‌بید و کارخانه یک و یک صورت می‌گیرد، نه تنها باعث ترکیدن لوله‌های آب شرب شهری که فرسوده و پوسیده شده‌اند، می‌شود خراب‌شدن آسفالت‌های معابر را نیز به دنبال داشته است.

به گزارش فارس، دو سال پیش تصمیماتی از سوی بخشداری و شهرداری بخش مشهد مرغاب برای ساخت پارکینگ اختصاصی خودروهای سنگین اتخاذ شد اما با وجود گذشت این مدت، هنوز اجرایی نشده است.

این طرح تنها طرحی نیست که در این منطقه از مرز گفت‌وگو خارج نشده و به مرحله عمل نرسیده است بلکه می‌توان به چند نمونه آن از جمله توقف ساخت پل وحدت دشت مرغاب و همچنین آسفالت جاده فرعی قادرآباد – خرم‌بید با قدمت 35 ساله با وجود در دستور کار قراردادن آن به منظور ترمیم، اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: درگیری ، زخمی ، جای ، پارک ، خودرو ، شیرازه
نظرات بینندگان