کد خبر: ۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

انتقاد شهردار سروستان از کاهش اعتبارات شهرداری

شهردار سروستان با انتقاد از کاهش میزان اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری سروستان در سال جاری گفت:از مجموعه اعتبارات عمرانی استانی و دو درصد نفت گاز،حدود 70 میلیون تومان می باشد که این مبلغ با توجه به شرایط مالی نامطلوب شهرداری و افزایش میزان بدهی ها بسیار ناچیز است.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،سید ابوذر حسینی شهردار سروستان با انتقاد  از کاهش میزان اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری سروستان در سال جاری گفت: از مجموعه اعتبارات عمرانی استانی و دو درصد نفت گاز،حدود 70 میلیون تومان می باشد که این مبلغ با توجه به شرایط مالی نامطلوب شهرداری و افزایش میزان بدهی ها بسیار ناچیز است.

وی در ادامه این خبر گفت: عدم پایبندی به تعهدات توسط شرکت نفت و سایر ادارات در این شهرستان نسبت به پرداخت بدهی های آنها به شهرداری،ما را در شرایط بسیار سختی قرار داده به طوری که ناچار شدیم کلیه فعالیت های عمرانی خود را متوقف کنیم و تمام هم و غم خود را صرف پرداخت بدهی های خود،علی الخصوص حقوق معوقه پرسنل و کارگران خود کنیم.

سید ابوذر حسینی میزان مطالبات شهرداری سروستان را از ساخت و سازهای جدید ادارات و بانک های این شهرستان را افزون بر چند صد میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اینجا  رسم شده که ادارات و سازمان های دولتی ساخت و ساز می کنند و عوارض آن را پرداخت نمی کنند و این مساله معضل بزرگی برای ما شده است .

وی در پایان خواستار توجه بیشتر مسوولین شهرستانی و استانی در جهت حل مسائل مالی شهرداری سروستان شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان