کد خبر: ۳۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

درخشش نوجوانان فیروز آبادی در مسابقات بدمينتون كشورى

بيست و نهمين دوره مسابقات بدمينتون قهرمانى نوجوانان كشور  به ميزبانى شيراز برگزار گرديد كه تيم بدمينتون نوجوانان استان فارس با تعداد 5 نفر بازيكن اصلى و 2 نفر بازيكن ذخيره و 2 نفر مربى و سرپرست در اين مسابقات شركت كرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین مسابقات با حضور بيش از 200 ورزشكار از 29 استان فعال كشور آغاز گرديد. تيم منتخب فارس با استفاده از قدرت 4 بازيكن فيروزآبادى خود در گروه دوم، اين مسابقات را آغاز كرد و پس از غلبه مقتدرانه بر تيم هاى سيستان و بلوچستان، خوزستان و لرستان و صعود به جدول حذفى با شكست تيم هاى همدان و قم به جمع چهار تيم برتر اين دوره از مسابقات راه يافت.

در اين مرحله در يك رقابت ديدنى، سنگين و نفس گير تيم قدرتمند كردستان را با نتيجه 3 بر 2 شكست داد و به ديدار نهايى راه يافت. در مسابقه نهايى تيم فارس در مقابل تيم قدر و آماده قزوين به ميدان رفت و بازى قابل قبولى را ارائه داد ولى متاسفانه با نتيجه 3 بر 2 نتيجه ديدار نهايى را به حريف سرسخت خود واگذار كرد و مدال نقره اين پيكارها را از آن خود كرد.
سيدفريد سيادت زاده، محمدمهدى فدايى، احمدرضا نگهدارى و امير محمد غلامى بازيكنان اصلى تيم فارس بودند. در مسابقات آزاد، تيم هاى دو نفره سيادت زاده، فدايى و نگهدارى، غلامى به مقام سوم مشترك اين رقابت ها دست يافتند.
حامد محمدى مربى باشگاه بدمينتون وليعصر(عج) فيروزآبادگفت: زحمات بى دريغ عليرضا اكبرى مربى بدنساز باشگاه بدمينتون وليعصر(عج) فيروزآباد كه نقش عمده اى را در كسب اين افتخارات بر عهده داشت، قابل تقدير و تشكر مى باشد.

وى همچنين از زحمات مهدى توسلى رييس هيات بدمينتون، عباس رياستى، حجت رزازيان، بازيكنان ارزشمند و ديگر اعضاى هيات بدمينتون و باشگاه بدمينتون وليعصر(عج) شهرستان فيروزآباد كه در آماده سازى تيم
و كسب اين موفقيت با وى همكارى داشتند تشكر و قدردانى نمود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان