کد خبر: ۳۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

مسلمانان جهان کفار را از این عمل شنیعشان پشیمان خواهند

مسلمانان جهان با همدلی و اتحاد ان شاءالله  کفار را از این عمل شنیعشان پشیمان خواهند کرد و دشمنان بدانند هیچ مسلمانی تاب تحمل بی حرمتی به نبی مکرم اسلام(ص) را ندارد.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج استهبان ,سرهنگ مرتضی مسلمی\\" در واکنش به فیلم موهن آمریکایی که در آن به نبی مکرم اسلام(ص) توهین گردیده است  گفت : دشمنان در صدر اسلام  برای جلوگیری ازتبلیغ اسلام و دور نمودن مردم از پیامبر (ص) هر بار با ترفندهای جدید وارد می شدند.

گاهی می گفتند پیامبر( نعوذبالله) ساحر است ،گاهی می گفتند دیوانه و مجنون ، گاهی می گفتند قرآن اساطیر الاولین  است . اما نتوانستند جلو انتشار دین مبین اسلام را بگیرند و حال که ماهیت قر آن بیش از پیش  برای همه دنیا آشکار شده است  و موج اسلام خواهی در سراسر جهان  رو به گسترش است  و در حقیقت وعده خدا وند تبارک و تعالی در مورد غالب شدن دین  اسلام بر همه ادیان و فرقه ها در حال تحقق است ، ترس و لرزه بر اندام دشمنان افتاده ، دچار سر در گمی شده و دیوانه وار هر بار با نقشه جدیدی وارد می شوند.

وی گفت : در صدر اسلام  دشمنان علیه پیامبر(ص) و مسلمانان از همه حربه ها استفاده کردند به حضرت رسول(ص) و مسلمانان توهین می کردند. محاصره اقتصادی را در شعب ابی طالب اجرا کردند و به نتیجه ای نرسیدند ، جنگ های زیادی  را بخصوص  میدان های احد ، بدر ، حنین  و احزاب طراحی کردند و شکست خوردند. ، و در زمان قدرت اسلام که قادر به مخالفت علنی نبودند نیز ناامید نشده و از طریق نفاق وارد شدند و به ترور شخصیت ها پرداختند و حتی منافقان در يك جلسه سرى ، براى قتل پيامبر(ص) توطئه كردند كه پس از مراجعت از جنگ تبوك در يكى از گردنه هاى سر راه به صورت ناشناس كمين كرده ، و حضرت را به قتل برسانند اما خداوند پيامبرش را از اين نقشه آگاه ساخت . اما در همه این فراز و نشیب ها چون توکلشان بر خدا بود، دارای صبر بودند و تابع دستورات پیامبر (ص) بر دشمن غلبه کردند.

ایشان ادامه داد : امروز دشمنان اسلام و پیامبر(ص)  نیز همان نقشه ها را علیه  اسلام و بالاخص کشور اسلامی ایران که نوک پیکان اسلام در جهان می باشد به راه انداخته اند. جنگ سخت را 8 سال توسط صدام خبیث علیه ما راه انداختند ،  جنگ نرم را در ماهواره ها و اینترنت و فضای مجازی شروع کرده اند ، ، بحث نفاق را در ترور شخصیت ها از زمان حضرت  امام (ره) تا اکنون دنبال می کنند .تحریم های اقتصادی را تشدید می کنند تا ما را در تنگنا قرار دهند و مجبور به تسلیم شدن نمایند. اما ما به آنان اعلام می کنیم کور خوانده اند ما پیروان  امام حسین (ع) هستیم که فرمودند :  آگاه باشید فرومایه پسر فرومایه  مرا بین دو راهی مرگ و ذلت قرار داده و دور است از ما ذلت.  

وی بیان کرد :سران کفر بدانند ما جان ، مال و همه هستی خود  را در راه اسلام ، قرآن و پیامبر عزیزمان   فدا می کنیم  اما تسلیم دشمن  نمی شویم ما تن به ذلت بده نیستیم. ما با کمک خداوند عزل وجل، توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج)و تدابیر مقام معظم رهبری جلو همه ی این نقشه ها خواهیم ایستاد .و دشمنان بدانند ان شاالله پیروزی از آنِ ماست. وی در پایان از راهپیمایی مردم مومن و ولایتمدار ص شهرستان قرآنی  استهبان در روز جمعه تشکر کرد .   

انتهای خبر/ص

برچسب ها: مسلمانان ، جهان ، کفار ، شنیع ، شیرازه
نظرات بینندگان