کد خبر: ۳۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

عایدات کنسرت ملی شیراز به آذربایجان اختصاص می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: عایدات کنسرت ملی را برای ساخت یک مجتمع فرهنگی به آذربایجان شرقی اختصاص می‌دهیم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، احمد همتی بوشهری در حاشیه برگزاری کنسرت ملی شیراز اظهار داشت: با توجه به حادثه تلخی که برای مردم عزیز آذربایجان شرقی رخ داد ما بر آن شدیم که هنرمندان و اهل قلم و ادب و هنر فارس را جمع‌آوری و در یک محفل دوستانه‌ای به ارائه هنر آنها بپردازیم و عواید آن را برای کمک به زیرساخت‌های فرهنگی هنری آسیب دیده در آذربایجان شرقی اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: برای برگزاری این برنامه برخی سازمان‌ها و ادارات و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله گروه ارکستر ملی در این امر خیرخواهانه کمک کردند.

همتی بوشهری ادامه داد: مردم شیراز با توجه به روحیه مهمان‌نوازی، هم‌نوع دوستی و هم‌گرایی که داشتند در این برنامه همکاری کردند که عایدات آن را جمع‌آوری و در یک سفر به آذربایجان شرقی با هدف ساخت یک مجتمع فرهنگی و باقیات‌الصالحات برای ترویج فرهنگ و هنر در آن جا اختصاص می‌دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری نیز در سطح فارس و شهرستان‌های این استان پیش‌بینی شده که عواید همگی آنها جمع‌آوری می‌شود تا مبلغی در خور توجه از هنرمندان و مردم فارس به استان زلزله‌زده آذربایجان شرقی کمک شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان