کد خبر: ۳۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

بزرگترين آزمون مهندسي استان فارس در راه است

رئيس اداره نظام مهندسي، مقررات ملي ساختمان و توسعه فناوري هاي نوين ساخت، جزئيات آزمون حرفه اي مهندسان را تشريح كرد

به گزارش شیرازه به نقل از رئيس اداره نظام مهندسي، مقررات ملي ساختمان و توسعه فناوري هاي نوين ساخت، نحوه برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان ها و معماران تجربي را تشريح كرد. به گفته مهرداد راستي، ساعت شروع آزمون كه در روزهاي پنج شنبه و جمعه مورخ 30 و 31 شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود، براي تمامي رشته ها ساعت 9 صبح مي باشد و با توجه به اينكه درب هاي ورودي محل برگزاري آزمون يك ساعت قبل از زمان شروع آزمون بسته مي شوند، حضور تمامي شركت كنندگان قبل از ساعت 8 صبح در حوزه آزمون الزامي است.

وي با اشاره به شخص سازي آزمون افزود: ورود تمامي داوطلبان به جلسه امتحاني با ارائه كارت ورود به جلسه و كارت شناسايي عكس دار و معتبر صورت خواهد پذيرفت و هر يك از داوطلبان بايستي از طريق وب سايت دفتر امور مقررات ملي ساختمان به آدرس www.INBR.ir  نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خويش اقدام نمايند. راستي اضافه كرد اگرچه آزمون بصورت كتاب باز مي باشد اما استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ، امانت گرفتن كتاب و جزوه و گفتن هرگونه يادداشت از ديگران و يا حضور شخص ديگري بجاي داوطلب براي تمامي شركت كنندگان و استفاده از ميز نور، شيشه و كاربن براي داوطلبان رشته معماري اكيداً ممنوع مي باشد و در صورت مشاهده تخلف، ضمن ثبت در صورتجلسه، پاسخنامه فرد خاطي تصحيح نشده و يك تا ده سال محروميت از شركت در آزمون را در پي خواهد داشت.

رئيس اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان اظهار داشت كه شرط قبولي براي شركت كنندگان در آزمون ياد شده كسب حدنصاب قبولي با توجه به رشته داوطلب مطابق با دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي مي باشد و داوطلبان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از ساير شرايط آزمون به وب سايت فوق الذكر راهنماي آزمون را دانلود نموده و آن را به دقت مطالعه نمايند.

 

نظرات بینندگان