کد خبر: ۳۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

آموزش بيش از 1000 خانوار روستايي طرح هجرت 3 در شهرستان آباده

در راستاي اجراي طرح اردوهاي جهادي دانشجويان بسيجي، مرحله دوم طرح هجرت 3 براي دامداران و روستائيان شهر بهمن و توابع آن و دهستان خسروشيرين ، روستاهاي محمد آباد و فتح آباد در هفته دولت به مدت 7 روز كاري به اجرا در آمد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان فارس، دكتر علي رضا فرخي مسئول شبكه دامپزشكي شهرستان آباده گفت : در راستاي اجراي طرح اردوهاي جهادي دانشجويان بسيجي، مرحله دوم طرح هجرت 3 براي دامداران و روستائيان شهر بهمن و توابع آن و دهستان خسروشيرين ، روستاهاي محمد آباد و فتح آباد در هفته دولت به مدت 7 روز كاري به اجرا در آمد و شبكه دامپزشكي آباده با همكاري بسيج دانشجويي به ارائه آموزش و خدمات رايگان پرداخت.
دكتر فرخي در گفتگو با خبرنگار خبرجنوب در اين رابطه گفت : اين طرح در راستاي حمايت از ساكنان مناطق محروم شهرستان به اجرا در آمد و در آن، كارشناسان شبكه دامپزشكي به همراه دانشجويان بسيجي اردوهاي جهادي با حضور در شهر و روستاها و برگزاري كلاس آموزشي و توزيع بروشورهاي ترويجي، دامداران و روستائيان را با انواع بيماريهاي مشترك انسان و دام از جمله تب مالت ،هاري ، كيست هيداتيك و تب كريمه كنگو آشنا كردند.
دكتر فرخي افزود: در اين طرح كه با حضور بيش از 30 نفر از دانشجويان بسيجي اجرا شد، توزيع قرص درونسيت براي مبارزه با كيست هيداتيك از اقدامات انجام شده توسط اكيپ اردوهاي جهادي بود كه با استقبال دامداران همراه بود. در مرحله دوم اردوهاي جهادي كه به مدت 7 روز به اجرا در آمد بيش از 1000 خانوار روستايي آموزشهاي لازم را فرا گرفتند.
 
نظرات بینندگان