کد خبر: ۳۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

واکنش شریعتمداری به ساخت فیلم موهن

یک عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: خشم و کینه مسلمانان نسبت به اقدام ننگین دشمنان پیام‌آور بزرگ اسلام، هرگز خاموش نمی‌شود و ریشه عاملان این بی‌حرمتی را می‌سوزاند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس: محمد شریعتمداری در واکنش به ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت رسول مکرم اسلام اظهار داشت: سال‌هاست که عده‌ای بی‌خرد در دنیای غرب بر طبل حماقت می‌کوبند و با اهانت به مقدسات، آزموده‌ها را دوباره می‌آزمایند و هر روز هم در چشم جهانیان اعم از مسلمانان و سایر انسان‌های آزاده، بی‌آبرو‌تر می‌شوند.

وی افزود: آن روز که آن ملعون مرتد، کتاب موهنی را علیه رسول مکرم اسلام (ص) نوشت و دل‌های مسلمانان عالم را به خاطر اهانت به رسول مهر و رحمت و شکستن حریم قدسی اخلاق و قلم به درد آورد، چهره کریه، مخوف و مزور استکبار را به روشنی به جهانیان نمایاند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: آن روز که آن کشیش‌ بی‌سواد، کتاب آسمانی مسلمانان را به آتش کشید و تصویر شیطانی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت، مرز حق و باطل روشن‌تر و درخشان‌تر شد؛ به‌طوری که سردمداران مزور کاخ‌های ظلم و ستیز علیه حقیقت و صلاح، ناچار به موضع‌گیری دیرهنگام و البته ظاهری نسبت به این اقدام ننگین شدند؛ غافل از آنکه حماقت آنان پیش‌تر کار خود را کرده بود.

شریعتمداری افزود: آن زمان که حجاب را ممنوع ساختند و یا آن وقت که ساخت گلدسته‌های مساجد را در غرب به ممنوعیت در قلب کشورهای مدعی لیبرال دموکراسی آراستند، باز هم نفهمیدند که بیداری مظلومان عالم را زمینه‌سازی می‌کنند و چه هشدار باش بلندی را در تالار بی‌‌‌نهایت تاریخ حقیقت جوی عالم سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز نیز با ساخت فیلمی دروغین و سراسر ضعف و بطلان، سعی در مشوه‌ساختن چهره پاک اسلام عزیز کرده‌اند اما با این حماقتشان چنان خشم مسلمانان را در جهان برانگیخته‌اند که تا ابد این خشم مقدس در دل‌های دلدادگان رسول مهر و رحمت خاموش نخواهد شد و این بی‌حرمتی‌ها، عاقبت ریشه عوامل آن را خواهد سوزاند.

این عضو شورای راهبردی روابط خارجی در پایان خاطرنشان کرد که «آزادگان و مسلمانان عالم باید در برابر چنین اقدامات احمقانه‌ای بپاخیزند و خشم مقدس خود را حفظ کنند تا دشمنان ادیان آسمانی و پیامبران الهی گمان مبرند این بیشه خالیست».

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان