کد خبر: ۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱

765 حامی از ایتام قیروکارزین حمایت می‌کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین گفت: در حال حاضر 348 یتیم زیر 18 سال زیر‌پوشش این نهاد هستند و 765 حامی نیکوکار از آنان حمایت می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمد بهزادی امروز در قیروکارزین اظهار داشت: کمک‌ به نیازمندان و ایتام از وظایفی است که بر عهده هر مسلمان قرار دارد و هر کس باید به اندازه توان و استعداد مالی خود قسمتی از درآمد و ثروتی را که به دست می‌آورد، به ایتام و فقرا اختصاص دهد.

وی با اشاره به رشد 32 درصدی کمک‌های خیران به ایتام قیروکارزین افزود: در پنج ماه نخست سال جاری حامیان و خیران نیکوکار 800 میلیون ریال به ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین کمک کردند که این میزان به نسبت سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

بهزادی با بیان تلاش‌های صورت گرفته برای جذب حامی اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد اکرام و ایتام جذب حامی صورت پذیرفت و طرح اکرام ایتام به منظور حمایت مادی و معنوی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین گفت: در حال حاضر 348 یتیم کم‌تر از 18 سال زیرپوشش این نهاد هستند که 765 حامی نیکوکار از آنان حمایت می‌کنند و با حمایت از این ایتام می‌توان بستری سالم برای رشد و شکوفایی آنان فراهم ساخت.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک به ایتام تنها در برطرف کردن نیاز مادی آن‌ها محدود نمی‌شود، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در زمینه‌های فرهنگی، تحصیلی، معیشتی، درمانی، پوشاک و تهیه لوازم منزل خانواده‌های ایتام به مصرف می‌رسد.

بهزادی در پایان با اشاره به سفارشات دین مبین اسلام در زمینه اهمیت کمک به ایتام و مستمندان و برقراری رابطه عاطفی با آنها از افراد خیر خواست تا بیش از پیش به یاری اقشار نیازمند این شهرستان بشتابند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان