کد خبر: ۳۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱

انتقال مشاغل مزاحم از اطراف باغ جنت شیراز

در دیدار اهالی ساکن در اطراف باغ جنت شیراز، شهروندان خواستار انتقال مشاغل مزاحم و آلوده کننده از این منطقه شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعدازظهر امروز در دیدار با اهالی و کسبه ترمینال باربری و محله باغ جنت شیراز که در مسجد یقطین این محله صورت گرفت، اظهار داشت: ملاقات بی‌واسطه با مردم، موجب اصلاح تصمیم‌گیری‌ها می‌شود و شهروندان باید با بیان بی‌پرده مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات لازم خدمتگزاران خود را در اجرای موفق برنامه‌ها یاری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز هدف از برگزاری این دیدارها را ارتباط بی‌واسطه بین مردم و مسئولان ذکر کرد و افزود: برای اینکه مردم بدانند مسئولان برای رفع مشکلات از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند، ملاقات مردمی را اجرا می‌کنیم تا خود از نزدیک در جریان دستورات و رفع مشکلات باشند و این روند با جدیت بیشتری در دیگر محلات و مساجد شیراز دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین مشکلاتی که شهروندان در دیدارهای خود مطرح کردند بعد از مشکل مسکن و اشتغال، بحث آسیب‌های اجتماعی، از جمله حمل و استفاده از سلاح سرد و نزاع‌های خیابانی برخی نقاط شهر بوده که در طرح ارتقای امنیت اجتماعی به خوبی حل مشکلات موجود در راستای مطالبات مردمی دیده شده است.

فرماندار شیراز اضافه کرد: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان دست تمام همشهریان را می‌فشاریم چراکه همراهی مردم می‌تواند کمک موثری در تسریع این طرح و بهتر اجرا شدن آن با تعاملات موجود بین دستگاهی در سطح شهرستان کند.

زرین کلاه با بیان اینکه نباید مسیر در جامعه به سمتی باشد که ارزش‌ها به ضد ارزش و ضد ارزش‌ها به ارزش تبدیل شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند به راحتی با یک برنامه‌ریزی دقیق و همدلی زشتی و بدی‌ها را به صورت قبیح و زننده و به عنوان یک ضد ارزش در جامعه‌ای با آمیزه‌های دینی نشان دهند به گونه‌ای که دیگر افراد نتوانند به خود اجازه هرگونه حرکتی مانند حمل و استفاده از سلاح سرد و نزاع خیابانی را بدهند.

وی در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شهرستان شیراز خواست که در کارها به مردم حقایق را بگویند و اظهار داشت: مسئولان باید حقیقت را به مردم بگویند چراکه مردم ایران فهیم‌ترین مردم جهان هستند و توجیهات و وعده‌های راست را می‌پذیرند.

به گزارش فارس، در این دیدار چهره به چهره مانند جلسه‌های قبل، مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند و جواد زرین‌کلاه فرماندار شهرستان شیراز برای سرعت بخشیدن به کارهای مردم در همان مکان دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین ساکنان منطقه خواستار ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم محله باغ جنت و اطراف آن به همراه ترمینال باربری با توجه به جمعیت انبوه ساکن در منطقه شدند که مقرر شد در این مورد با دستگاه‌های مربوطه جلساتی در فرمانداری برگزار شود و نتیجه آن به اطلاع شهروندان برسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان