کد خبر: ۳۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۱

ناحیه صنعتی کوثر جهرم به شبکه گاز سراسری پیوست

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اتصال ناحیه صنعتی کوثر جهرم به شبکه سراسری گاز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس،  سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه عملیات تزریق گاز به شبکه داخلی گاز ناحیه صنعتی کوثر جهرم با موفقیت انجام شده اظهار داشت: واحدهای صنعتی مستقر در این ناحیه صنعتی می‌توانند از انرژی گاز بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: عملیات گازرسانی به ناحیه صنعتی کوثر جهرم با همکاری شرکت گاز فارس انجام شده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: این طرح شامل اجرای خط انتقال گاز به طول 300 متر با احداث ایستگاه‌های CGS و TBS بوده که توسط شرکت گاز فارس انجام شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن برای اجرای شبکه داخلی گاز ناحیه صنعتی کوثر جهرم نیز به طول هفت کیلومتر 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با اتصال ناحیه صنعتی کوثر جهرم به شبکه گاز، زمینه بهره‌مندی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک از انرژی گاز که در مقایسه با سایر انرژی‌ها مناسب‌تر است فراهم شده است.

این مسئول گفت: ناحیه صنعتی کوثر جهرم به مساحت 67 هکتار ظرفیت استقرار 80 واحد صنعتی را دارد که هم‌اکنون دارای 10 واحد صنعتی فعال با اشتغال‌زایی 95 نفر و 15 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان