کد خبر: ۳۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

توسعه شهرک صنعتی شماره یک خرم بید

فرماندار خرم‌بید گفت: به منظور تامین زمین متقاضیان اجرای طرح و پروژه‌های صنعتی و معدنی شهرک صنعتی شماره یک خرم‌بید توسعه می‌باید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، داوود ایوبی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که در فرمانداری خرم‌بید برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل تکمیل ظرفیت 90 هکتاری شهرک صنعتی شماره یک خرم‌بید که در آن بیش از 90 واحد صنعتی فعال وجود دارد احداث کارخانجات با مشکل حاد مواجه شده است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم‌بید افزود: برای رفع مشکل تامین زمین علاوه بر صدور مجوز برای واحدهای تولیدی در اراضی ملی در سطح این شهرستان توسعه شهرک صنعتی شماره یک و احداث ناحیه صنعتی شماره دو برنامه‌ریزی شده است.

ایوبی گفت: هم‌اکنون اجرای عملیات پروژه زیرسازی و جدول‌گذاری، پروژه خرید و اجرای شبکه توزیع آب، پروژه خرید و اجرای شبکه توزیع آب، پروژه خرید و اجرای شبکه فشار متوسط و روشنایی معابر شهرک صنعتی شماره یک خرم‌بید به مناقصه گذاشته شده است و بر طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس واگذاری اراضی به زودی شروع می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ادامه داد: بیش از 150 متقاضی برای دریافت زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ثبت‌نام کرده‌اند که بر اساس اولویت و بر مبنای خوداظهاری با تشکیل کمیته‌ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بازرسی فارس، زمین واگذار می‌شود.

این مقام اجرایی شهرستان خرم‌بید گفت: امید می‌رود با شروع زودهنگام عملیات اجرایی هر دو شهرک شاهد تعادل‌بخشی به تقاضا و عرضه زمین در این شهرستان باشیم و با ایجاد کارخانه‌های جدید رونق ویژه‌ای را در زمینه اشتغال در خرم‌بید شاهد باشیم.

 

نظرات بینندگان