کد خبر: ۳۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه در تیررس ما هستند

فرمانده سپاه ناحیه ثارلله (ع) شیراز گفت: امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه و حتی دورتر در تیررس موشک‌های ساخت ایران قرار دارند و آمریکا نیز به این مطلب واقف است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، ناصر میرزاییان در همایش فرماندهان دیروز، مدیران امروز که در نمایشگاه بهشت خاکی برگزار شد، اظهار داشت: صدام حسین از سال 58 که با کودتا به ریاست جمهوری رسید تا آغاز جنگ نزدیک به 664 بار به حریم هوایی ایران تجاوز کرد.

وی با بیان اینکه صدام حسین از همان اول طمع ژاندارم شدن در منطقه را به جای شاه معدوم ایران داشت، تصریح کرد: نگوییم جنگ ایران و عراق، بگوییم جنگ دنیا با ایران اسلامی، چرا که اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان از این واقعیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: رزمندگان ما در طول این هشت سال با تمام توان و ایمانشان به جنگ با دشمن تا دندان مسلح رفتند و نتیجه جنگ نیز نشان از پیروزی دین بر دنیا دارد چرا که ارتش عراق به عنوان ارتش جنایتکار جنگی و دولت عراق به عنوان بدهکارترین کشور شناخته شد.

وی ادامه داد: بسیجیان و رزمندگان ما در آغاز جنگ از داشتن ابتدایی‌ترین سلاح‌ها و آموزش‌ها محروم بودند، اما امروز ایران توانمندترین کشور دنیا در دفاع از خود است.

میرزاییان اضافه کرد: امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه و حتی دورتر در تیررس موشک‌های ساخت ایران قرار دارند و آمریکا نیز خوب به این مطلب واقف است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا گزینه حمله نظامی به ایران را مطرح نمی‌کند، از عواقب کار می‌ترسد و می‌داند که اگر در این زمینه دست از پا خطا کند، چیزی به نام رژیم صهیونیستی روی زمین نمی‌ماند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) به عنوان نمونه نمایش کارآمدی بسیج در نمایشگاه بهشت خاکی و جنگ دیروز، جنگ امروز را مثال زد و گفت: این نمایشگاه‌ها حاصل کار چند پایگاه مقاومت از هزاران پایگاه‌های مقاومت با عظمت در این استان است.

میرزاییان با اشاره به غرفه‌های جنگ نرم در این نمایشگاه‌ها تصریح کرد: اگر در حمله نظامی دشمن تلفاتی می‌دادیم، یا شهادت بود یا جانبازی که هم برای فرد، هم اطرافیانش و هم جامعه باعث عزت و افتخار بود، اما در جنگ نرم، اگر کسی آسیب ببیند، هم برای خودش و هم اطرافیانش بی‌آبرویی و خفت را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه امروز حتی در مدارس و حوزه‌های علمیه نیز مصون از حملات نرم دشمن نیستیم، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله برای مصون ماندن، آگاهی و بصیرت و قرار گرفتن در پشت سر ولایت است.

این مسئول بسیجی ادامه داد: اگر بخواهیم از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن عبور کنیم، باید همیشه آماده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس، جنگ و دفاع عاشورایی بود چراکه به امام حسین (ع) اقتدا کردیم و اگر دیگران از احوال شب عاشورا شنیده‌اند، ما در دفاع مقدس گوشه‌هایی را به چشم دیدیم.

وی با بیان اینکه با یک یا حسین (ع) دیگر از تهدیدها و تحریم‌ها نیز عبور می‌کنیم، ادامه داد: هتک حرمت به اهل بیت و پیامبر اعظم (ص) از ناتوانی دشمن است و نشان از واماندگی آنها در مقابل اسلام دارد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان