کد خبر: ۳۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

قدرت جهادی‌ ملت ایران ‌پاسخ‌‌‌ هرگونه موشک دشمن را خواهد داد

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع)گفت: امروز دشمن از روحیه جهادی ملت ایران در مقابل انجام هر گونه شلیک موشکی به کشور در هراس است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، سردار الله‌نور نوراللهی ‌امروز در نشست بصیرتی مردمی که با حضور رزمندگان، بیسجیان و آحاد مردم در حسینه ابوفاضل شهر لامرد برگزار شد طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه ما را در جنگ هشت ساله تحمیلی پیروز کرد، ایمان، ایثار و فداکاری جوانان با اخلاص و مشتاقی بود که به فرمان امام و مقتدای خود که ولی فقیه زمان بود لبیک گفتند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: باید هر ساله هفته دفاع مقدس با شکوه فراوان برگزار شود تا فراموش ذهن‌ها به ویژه نسل جوان امروز نشود که تمام دنیا در مقابل یک ملت قرار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جهان یک محور مهم محسوب می‌شود گقت: کشوری که در زمان جنگ تحمیلی محتاج به دست آوردن یک موشک «آر پی چی» بود امروز با تولید موشک‌های بالستیک ترس و اضطراب در اردوگاه استکبار جهانی به وجود آورده است.

نوراللهی ادامه داد: روحیه و قدرت جهادی ملت ایران مهم‌ترین پاسخ‌گویی در مقابل انجام هرگونه شلیک موشکی به کشور خواهد بود و امروز دشمن از این قدرت و روحیه در هراس است.

این مسئول پیروی محض از ولایت فقیه را مهم‌ترین وظیفه امروز مردم دانست و در همین زمینه بیان داشت: پیروی از فرامین و راهنمایی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری که امروز ولی فقیه هوشیار ما مردم است هرگونه توطئه‌ شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی، شهدای این جنگ هشت ساله سه نکته مهم حفظ دین مبین اسلام، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تابعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری را در وصیت‌های خود ذکر کردند به طوری که تنها 700 بار تاکید بر تبعیت بدون چون و چرای ولایت فقیه و رهبری کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) ‌با تقدیر از خانوادهای شهدا و جانبازان شیمیایی تصریح کرد: خانوادهای شهدا و جانبازان شیمیایی از یادگاران و الگوهای صبر و ایثار هستند و آحاد مردم و مسئولان در مقابل این خانوادها وظیفه سنگینی را به عهده دارند.

انتهای پیام/‌ص

نظرات بینندگان