کد خبر: ۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

مرکز پژوهشی شورای اسلامی شهر جهرم راه‌اندازی شد

عضو شورای اسلامی شهر جهرم از راه‌اندازی مرکز پژوهشی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس سیاوش قزلی امروز در جهرم اظهار داشت: مرکز پژوهشی شورای اسلامی شهر جهرم با هدف انجام مطالعات کارشناسی، پژوهش‌های راهبردی، تاکید بر نوآوری و به کارگیری علم و فناوری جدید و بهبود کارآیی مدیریت شهری با هدف توسعه پایدار و متوازن شهر تاسیس و راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این مرکز پژوهشی که با حضور تمام اعضای شورا و تعدادی از کارشناسان مرتبط تشکیل شده است، تلاش می‌شود تا در راستای ارتقای کمی و کیفی تحقیقات شهری در شهر جهرم و در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری خدمات ارزنده‌ای به جامعه عرضه شود.

عضو شورای اسلامی شهر جهرم کمک به ارتقاء و اثربخشی و کارآیی مصوبات شورای اسلامی شهر و برخورداری آن از استانداردهای ملی و جهانی، را از دیگر اهداف راه‌اندازی این مرکز پژوهشی دانست و خاطرنشان کرد: تحقق مدیریت یکپارچه شهری، گسترش فرهنگ تصمیم‌گیری مشارکتی در نهادهای شهری، توسعه و تقویت فرهنگ مدیریت علمی و نوین در مدیریت شهری و کمک به ارتقای سطح مشارکت عمومی مردم و نهادهای شهری از ویژگی‌های مرکز پژوهشی شورای اسلامی شهر جهرم است که موجبات توسعه شهر را فراهم می‌کند.

قزلی تصریح کرد: این مرکز سعی دارد مباحثی را که در مدیریت شهری جنبه علمی دارد، به صورت کار تحقیقی و کاربردی در اختیار تصمیم گیرندگان در شورا و شهرداری قرار دهد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان