کد خبر: ۳۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

توقیف 5 هزار موتورسیکلت متخلف در جهرم

رئیس پلیس انتظامی جهرم گفت: 5 هزار موتورسیکلت متخلف طی پنج ماه گذشته در جهرم توقیف شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد گوهرشاد این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برای برقراری امنیت پایدار پلیس به تنهایی قادر به انجام این امر نیست و باید تمام افراد جامعه یاری‌رسان خدمتگزاران در نیروی انتظامی باشند.

وی با اشاره به توقیف بیش از 5 هزار موتورسیکلت متخلف طی پنج ماه گذشته در جهرم افزود: جرائم سنگین راهنمایی و رانندگی تنها به خاطر حفظ جان رانندگان بوده و رعایت مسائل ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت منجر به کاهش تلفات و حوادث ناگوار می‌شود.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه مشکلات اجتماعی در این شهر بیشتر امنیتی است، ابراز داشت: با توجه به تلاش‌های دشمنان و ترویج بی‌بند و باری در جامعه لازم است که پدران و مادران بیش از پیش در امر نظارت و تربیت فرزندان تلاش کرده و بر حضور آنها در مساجد و نماز جماعت تاکید و مداومت داشته باشند.

ملک‌زاده با بیان اینکه امروز دشمن با سلاح ماهواره و اینترنت به جنگ با فرزندان ما آمده است، خاطرنشان کرد: این امر به ویژه در حاشیه‌های شهر موجب ایجاد مشکلات برای مردم شده که لازم است با فرهنگ‌سازی و صحبت کردن در مورد اثرات مخرب این سلاح‌های کشنده از ورود و به دام افتادن جوانان در آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ني ريز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۱
0
khoda pedaretoon biyamorzeh aksaran khalaf kar hastan