کد خبر: ۳۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

افتتاح 5 طرح گردشگری در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: در هفته گردشگری پنج پروژه گردشگری در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، فریدون فعالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته گردشگری پنج طرح در شیراز شامل دو مجتمع خدمات مسافرتی و مجتمع‌های گردشگری راز، داوس، سرزمین سبز صدرا با هزینه‌ای بالغ بر 45 میلیارد تومان در فاز نخست به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: دو پروژه هفت برم با حمایت بخش خصوصی و قدمگاه سده با حمایت بخش دولتی نیز با هزینه‌ای بالغ بر 53 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 20 میلیون مسافر در استان فارس ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تابستان بیش از 20 میلیون نفر به این استان سفر کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.

فعالی با تاکید بر فراهم‌کردن زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش حضور گردشگران در فارس گفت: هم‌اکنون 15 هزار تخت، 115 دفتر خدمات مسافرتی، 500 مجتمع گردشگری در استان فارس موجود است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مجتمع‌های گردشگری در فارس و ضرورت توسعه آنها بیان کرد: هدف اصلی از ایجاد مجتمع‌های گردشگری ارائه بهترین خدمات به گردشگران  است و در این راستا استفاده از بهترین و مدرن‌ترین امکانات و تاسیسات برای خدمات‌رسانی به گردشگرانی که به فارس به ویژه شهر شیراز سفر می‌کنند باعث می‌شود تا این افراد مدت زمان بیشتری در این استان  حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: میراث فرهنگی فارس از تمام سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری داشته باشند حمایت می‌کند تا بدین وسیله زمینه لازم برای رشد فارس در زمینه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، گردشگری ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان