کد خبر: ۳۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

تساوی شش گله آلومینیوم و فجر در بندر عباس

تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و فجرسپاسی شیراز در روزی که تماشاگران حضور کمرنگی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس داشتند به نتیجه تساوی 3 بر 3 دست یافتند.

مهر، دیدار تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و فجرسپاسی شیراز دوشنبه شب در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.

این دیدار جذاب و تماشایی با استقبال کمرنگ تماشاگران همراه بود و تنها حدود سه هزار تماشاگر برای دیدن این دیدار به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس آمدند.

دو تیم در این دیدار از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 23 مجتبی ترشیز بازیکن شماره 33 فجر با یک شوت روی پای زیبا دروازه آلومینیوم را گشود.

اما این گل تنها چند دقیقه دوام داشت و هادی دهقانی مهاجم هرمزگانی و جوان تیم آلومینیوم در دقیقه 28 از غفلت خط دفاعی فجر در عمق استفاده کرد و گل تساوی آلومینیوم را به ثمر رساند.

بازی خوب دو تیم در ادامه نیز همچنان ادامه یافت اما در دقیقه 39 میثم آقایی دیگر مهاجم جوان آلومینیوم بود که پاس زیبایی را از هادی دهقانی در محوطه جریمه فجر دریافت کرد و گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کرد.

نیمه دوم این مسابقه با حملات فجری ها آغاز شد و این تیم در دقیقه 51 از روی یک ضربه کرنر و با شوت فنی حسین خسروی بازیکن شماره 40 خود به گل تساوی رسید.

اما دقیقه 73 این مسابقه با اخراج مدافع تیم آلومینیوم همراه بود. حمید جوکار بازیکنی که در نیمه دوم برای فجر به میدان آمده بود در دقیقه 73 در موقعیت تک به تک با دروازه بان آلومینیوم قرار گرفت و در این لحظه وحید عسکری با یک تکل از پشت در محوطه جریمه این بازیکن را متوقف کرد و داور ضمن اعلام پنالتی به سود فجر، عسکری را از زمین اخراج کرد.

مجتبی ترشیز زننده نخستین گل فجر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که ضربه پنالتی او توسط لوئیس فرناندو دروازه بان آلومینیوم به زیبایی مهار شد اما در برگشت ترشیز با یک ضربه قیچی زیبا گل سوم فجر را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و جعفر بذری مهاجم شماره 24 آلومینیوم که در نیمه دوم به میدان آمده بود در دقیقه 84 از روی پرتاب اوت بلند بازیکنان آلومینیوم در محوطه جریمه فجر صاحب توپ شد و گل سوم و تساوی بخش آلومینیوم را به ثمر رساند.

این نتیجه ششمین تساوی تیم آلومینیوم در رقابتهای این فصل و پنجمین مساوی آلومینیوم در خانه محسوب می شود و با این تک امتیاز آلومینیوم 9 امتیازی شد و در همان رده شانزدهم جدول باقی ماند.

فجرسپاسی نیز با این مساوی 19 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان