کد خبر: ۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

جولان خودرو های بی هویت در شهر لامرد+عکس

عده ای شرور که تعداد آنها اندک است اقدام به فک پلاک خودرو های خود نموده که یکی از دستآوردهای این اقدام بر هم زدن نظم و اختلال در انتخابات مجلس بود.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود،عبور و مرور خودرو های شیشه دودی با درصد بالا از سال گذشته در شهر لامرد افزایش چشمگیری را یافته است. در این میان راهنمایی و رانندگی شهرستان لامرد در دوماهه اول سال جاری طرح برخورد با رانندگان چنین خودرو هایی را به مدت دو هفته و با برخورد جدی پیگیری نمود، اما همانطور که پیش بینی می شد این طرح نیز همانند سایر طرح های دیگر مقطعی انجام شد .

اکنون بجای اینکه شاهد کاهش خودرو های با شیشه های دودی درصد بالا باشیم شاهد افزایش روز افزون این خودرو ها  هستیم، بهانه گرمای هوا هم دیگر نمی تواند بهانه خوبی برای دودی گردن تمام شیشه های خودوروها باشد.چون کم کم از گرمای لارمد کاسته شده است.

به نظر می رسد از چنین خودرو هایی برای سوء استفاده های اخلاقی و اجتماعی استفاده می شود، اما این تنها معضل وجود چنین خودرو هایی در شهر لامرد نیست، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عده ای شرور که تعداد آنها اندک است اقدام به فک پلاک خودرو های خود نموده که یکی از دستآوردهای این اقدام بر هم زدن نظم و اختلال در نهمین دوره انتخابات مجلس شد. این افراد روزانه به صورت بسیار عادی در سطح شهر لامرد عبور و مرور می کنند که در برخی موارد با انجام حرکات نمایشی باعث رعب و  وحشت در میان مردم می شوند.

بعد از گذشت زمان طولانی از وجود چنین پدیده زشت وغیرقانونی در سطح شهر لامرد تاکنون شاهد اقدام درخور و قاطع درخصوص جمع آوری چنین خودروهایی نیستیم.

سوالی که پیش می اید این است براستی متولی برخورد با چنین خودروهایی چه نهاد یا سازمانی است؟شورای تامین شهرستان، نیروی انتظامی و یا راهنمایی و رانندگی؟

عکس های زیر برخی از عبور خودرو های بی هویت در شهر لامرد است که توسط عکاسان پایگاه خبری لامرود گرفته شده است.

لامرود به ادامه گزارشات خود در این زمینه ادامه می دهد و منتظر پاسخ  مسئولان مرتبط با این موضوع خواهد بود./224224

 

..:: هیچ کدام از خودرو هایی را که مشاهده می کنید نو نیستند ::..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان