کد خبر: ۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱

پیشرفت 40 درصدی پروژه کلینیک تخصصی قیروکارزین

رئیس شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین از پیشرفت 40 درصدی پروژه خیرساز کلینیک تخصصی بیمارستان امام محمد باقر (ع) با 2 میلیارد ریال اعتبار اولیه که توسط خیر محلی تامین شده است، خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، ذولفقار ذولفقاری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اورژانس 115 مرکزی شهر قیر که با حضور مسئولان محلی همراه بود، اظهار داشت: با توجه به نیازهای بخش بهداشت و درمان این شهرستان توسعه مراکز بهداشتی، فضاها و امکانات مورد نیاز به نگاه نیک‌اندیش خیران و علاقمندان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل خیران توانسته است در حوزه سلامت تاثیرات معنوی و مالی بسیاری بگذارد، خاطرنشان کرد: این مجمع می‌تواند با شناسایی نیازها نظیر ساخت درمانگاه در روستاها، تجهیز بیمارستان‌ها به دستگاه‌های خاص و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی قدم‌های موثری را در راستای ارتقای سطح سلامت در شهرستان بردارد.

ذولفقاری با اشاره به آغاز ساخت پروژه‌های خیرساز در سال جاری از پیشرفت 40 درصدی پروژه خیرساز کلینیک تخصصی بیمارستان امام محمد باقر (ع) شهرستان قیروکارزین خبر داد و افزود: کلنگ ساخت این پروژه با اعتبار 2 میلیارد ریال که اهدایی ورثه خیر مرحوم محمدحسن ابراهیمی‌نژاد بود در خرداد‌ماه امسال به زمین زده شد و تاکنون این پروژه دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین در ادامه تجهیز و بهره‌برداری از اتاق عمل دوم بیمارستان امام محمد باقر (ع) با اعتباری بالغ بر یک ‌میلیارد ریال که 210 میلیون ریال آن توسط خیر اهدا شده است را در هفته دولت یکی دیگر از این پروژه‌ها دانست.

به گزارش فارس، در این مراسم کلنگ ساخت مرکز اورژانس 115 شهری در شهر قیر با 154 متر مربع زیربنا و برآورد اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال که 400 میلیون ریال اعتبار اولیه آن به همت ورثه خیر مرحوم حاج حبیب عباسی تامین شده است، به زمین زده شد.

 

نظرات بینندگان