کد خبر: ۳۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

موج «خشم مقدس» به دانشگاه آزاد اسلامي سروستان رسيد

طي مراسمي و با حضور دانشجويان،اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد سروستان، هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اسلام حضرت محمد(ص) توسط توطئه گران آمریکایی-صهیونیستی  محكوم شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاين،در اين مراسم كه امام جمعه ،فرمانده ناحيه مقاومت سپاه،‏فرماندار و جمعي از مسوولين شهرستان سروستان نيز حضور داشتند، حجت الاسلام خرسندي امام جمعه سروستان در سخناني اظهار داشت: توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) تنها در قالب یک فیلم موهن نیست بلکه سناریو طراحی شده آمریکا و اسرائیل که از این توهین دو هدف دنبال می کنند؛اول محک زدن جامعه اسلامی که ببینند مسلمانان تا چه اندازه به این مسائل حساس می باشند تا برای توهین های بعدی برنامه ریزی کنند و دوم تضعیف قدرت امت پیامبر(ص) در حالی که بیداری اسلامی بسیاری از کشورها را در برگرفته است.

 

 

سید علی خرسندی با اشاره به پروژه اسلام ستیزی که توسط صهیونیست های خون آشام  و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار طراحی و در حال اجرا می باشد گفت:محبت به پیامبر(ص) در دل مسلمانان  جهان دو  جنبه دارد ؛ یکی جنبه اثباتی و دومی  جنبه ثبوتی است. جنبه ثبوتی عشق به  پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (علیهم السلام)است،که هر چند برای دشمنان تلخ است اما قابل تحمل است. اما جنبه  اثباتی که ابراز عشق به پیامبر(ص) و کشاندن این عشق به صحنه اجتماعی و سیاسی است برای دشمنان اسلام قابل تحمل نیست و در این میان کارسازترین مقابله با هجمه های دشمن، هشیاری، مقاومت و ایستادگی در سایه ولایت فقیه و نیروهای در خط ایشان چه در داخل و خارج از کشور امکان پذیر است.

وی در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر از این حرکت پسندیده دانشجویان این واحد دانشگاهی گفت:امیدوارم که این مراسم التیامی بر زخم قلوب مسلمانان جهان باشد و مورد قبول حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

 

 

در ادامه اين برنامه شرکت کنندگان در این مراسم با صدور بیانیه ای خواستار اتحاد بیش از پیش مسلمین جهان در برخورد با نقشه های استکبار جهانی علیه دین مبین اسلام شدند.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم دانشجویان ضمن به آتش كشيدن پرچم آمريكا و اسرائيل خواستار مجازات عاملين هتاكي به ساحت نوراني پيامبر اسلام(ص) شدند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان