کد خبر: ۳۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱

ترکیه برادر کشی نکند

در دومین راهپیمایی اعتراضی مردم شیراز به هتک حرمت ساحت نبوی، دادن مجوز حمله به سوریه توسط مجلس ترکیه محکوم اعلام شد و خطاب به اردوغان نخست وزیر ترکیه شعار \"هیهات من‌الذله\" سر داده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، مردم ولایتمدار شیراز پس از برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه، برای دومین بار به محکومیت پخش فیلم آمریکایی صهیونیستی و هتک حرمت ساحت نبوی پرداختند.

در این راهپیمایی نمازگزاران با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «عزت آل‌الله شکستنی نیست»،  «رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است»، «گشته اهانت به رسول خدا، از چه فسردند دل مصطفی»، «وقت دفاع شد ز حریم خدا، روز قیام است مسلمان به پا»، «عزا عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز»، «بیا یا ابن‌الحسن حرمت شکستند، حریم حضرت خاتم شکستند» و ... اوج انزجار خود را از مسببان اهانت به ساحت حضرت رسول خدا (ص) بیان کردند.

به گزارش فارس، در پایان راهپیمایی شکوه نبوی قطعنامه هشت بندی نمازگزاران قرائت شد.

در این قطعنامه آمده است: یک بار دیگر شیاطین کوردل با خیال واهی ضربه زدن به دین مبین اسلام و آیین پاک و شریعت ناب و زلال محمد (ص) اقدام به هتک حرمت کردند.

در ادامه این قطعنامه اضافه شده است: ما این قبیل اقدامات زنجیره‌ای که طراحی سازمان سیای جنایتکار و شبکه جاسوسی موساد پلید است و انهدام ارزش‌های انسانی و ملکوتی و اختلاف پیروان ادیان توحیدی را در دستور کار قرار داده و با حضور گسترده خود در این راهپیمایی محکوم می‌کنیم.

در قطعنامه راهپیمایان امروز شیراز تصریح شده است: از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهیم همان‌گونه که دشمنان دین و وحدانیت هر روز با اهانت‌های مکرر قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند، با ادامه اعتراضات و راهپیمایی‌های خود به استکبار و صهیونیسم بفهمانند ما تا نابودی آنان این راه را ادامه می‌دهیم.

در این قطعنامه تصریح شده است: اکنون که ایران اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی معرفی شده و دشمنان با هدف خاموش کردن این نور الهی و مقابله با پیامبر عظیم‌الشان وارد این میدان شده‌اند همان طور که امام امت فرمود، «اگر دشمنان در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل دنیای آنها می‌ایستیم»، تا آخرین قطره خون از ارزش‌های مکتب الهی و پیامبر اسلام دفاع می‌کنیم.

در ادامه این قطعنامه نگاشته شده است: ما دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهم ردیف اول این جنایت دانسته و اعلام می‌کنیم اگر مسببان این جنایت را به مجازات نرسانند، خود باید منتظر عذاب الهی و شعله‌های خشم مسلمانان جهان باشند.

قطعنامه دومین راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم در شیراز می‌افزاید: ما مردم شیراز با توجه به اینکه ریاست سران عدم تعهد و مجمع تقریب مذاهب و مجمع بیداری اسلامی با ایران اسلامی است انتظار داریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بسیج کشورهای عضو و برگزاری نشست‌های ویژه اقدامات جدی در این زمینه صورت گیرد.

درخواست از اندیشمندان و هنرمندان برای تبیین هنرمندانه ویژگی‌های والای پیامبر ختمی مرتبت برای جهانیان، اعتراض به خروج گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت دیگر مواردی بود که در این قطعنامه قرائت و با تکبیر راهپیمایان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: ترکیه ، برادر ، کشی ، شیرازه
نظرات بینندگان