کد خبر: ۳۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

نوروزی:بالا رفتن پرچم کشورمان در دنیا برایم از هر چیزی مهم‌تر بود

امید نوروزی درباره  لحظه پیروزی و کسب مدال طلای المپیک گفت: بالا رفتن پرچم مقدس کشورمان در دنیا برایم از هر چیزی مهم‌تر بود و لحظاتی غرورآفرین و وصف نشدنی در دوران ورزشی‌ام رقم خورد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،امید نوروزی  اظهار داشت: المپیک بزرگ‌ترین میدان ورزشی دنیا است و کسب مدال در آن بسیار سخت است.

وی افزود: مربیان و کادر فنی تیم ملی زحمات بسیاری در سال‌های اخیر برایم کشیدند و خوشحالم که توانستم با قهرمانی جوابگوی این زحمات باشم.

دارنده مدال طلای المپیک تصریح کرد: کشتی فرنگی کشورمان در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و کسب سه مدال طلا در بازی‌های المپیک نشانگر این موضوع است.

نوروزی درباره حرکت سالتوی جالبی که بعد از کسب مدال طلا بر روی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انجام داد، گفت: پس از پیروزی بر حریف گرجستانی در فینال المپیک برای تبلیغ کشتی فرنگی کشورمان در دنیا با اجازه سرمربی تیم ملی فن سالتو را بر روی وی اجرا کردم که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

وی درباره  لحظه پیروزی و کسب مدال طلای المپیک خاطرنشان کرد: بالا رفتن پرچم مقدس کشورمان در دنیا برایم از هر چیزی مهم‌تر بود و لحظاتی غرورآفرین و وصف نشدنی در دوران ورزشی‌ام رقم خورد.

نوروزی در پایان گفت: من یک جوان ایرانی از طبقه متوسط جامعه هستم که با تلاش و پشتکار خودم و زحمات مربیان به این افتخار بزرگ دست یافتم.

امید نوروزی جوان شایسته کشتی فرنگی فارس موفق شد در بازی‌های المپیک 2012 لندن نخستین مدال المپیکی ورزش این استان را به ارمغان آورد.

نظرات بینندگان