کد خبر: ۳۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

ننگ به این اصلاح طلبی

امام جمعه شهرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه  ممسنی وضعیت اصلاح طلبان را مورد نقد و بررسی قرار داد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین حجت الاسلام مهدی رحمانی بیان داشت:

عده ای با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور و با دست دادن با دشمنان نظام خیانت می کنند و با دشمن قسم خورده اسلام همراهی و همکاری می کنند و هدفشان جزء ضدیت با ولایت ، کشور و ملت نیست. در سال 88 به بهانه انتخابات در این کشور فتنه کردند  و با انگلیس  و آمریکا و امثال آنها برای براندازی ولایت و رهبری همراهی کردند و علیه مردم و خون شهدا و قانون اساسی و حتی پرچم این کشور قیام کردند.

به نام اصلاح طلبی عکس امام را آتش زدند، اختشاش کردند، اصول و مبانی انقلاب اسلامی را زیر پا گذاشتند و سخن پراکنی کردند و به نام اصلاح طلبی با آمریکا، اسرائیل و انگلیس هم صدا شدند.

ای ننگ بر چنین اصلاح طلبی ای مرگ بر چنین اصلاح طلبی که علیه اسلام و علیه رهبری است ...

این چه اصلاح طلبی است این براندازی است این دشمن است این بر باد دادن خون شهداست. شما از رفعت اسلام و رهبری و از رفعت حکومت اسلامی سوء استفاده کردید.

بدانید اگر سرجای خود ننشینیدو بیدار نشوید با سیلی محکم این مردم بیدار خواهید شد. مگر اصول گرایی چه عیبی دارد که شما نمی گویید اصول گرا هستیم اصول گرایی یعنی اعتقاد به اصول قرآن و تبعیت از اصول و مبانی اسلام و تبعیت از امام و ولایت.

شما با این اصول گرایی چه مشکلی دارید اصول گرایی حفظ خون شهداست خجالت می کشید بگویید اصول گرا هستید به جای آنکه فریاد بزنید که ما اصول گرا هستیم و به اصول قرآن و اسلام پایبندیم و هدف و مقصدمان قرآن است با کمال بی شرمی هر روز در گوشه و کنار و در برخی از روزنامه ها و سایت ها علیه اسلام و قرآن  حرف می زنید چرا وضعیت کشور را درک نمی کنید؟

اهل تفرقه اید اهل خیانتیدو می گویید ما اصلاح طلب هستیم بدانید تا زمانی که بسیج و بسیجی زنده است و تا زمانی که روحانیت و این ملت زنده هستند اجازه نمی دهند  اجازه نخواهند داد اصلاح طلبان بر ضد این نظام و این کشور سر بلند کنند.

کشور وضعیت حساسی دارد من مردم را توصیه می کنم به وحدت، بصیرت، هوشیاری و درک موقعیتی که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد.

 انتهای خبر/ص

برچسب ها: ننگ ، اصلاح طلبی ، شیرازه
نظرات بینندگان