کد خبر: ۳۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

المپیاد آتش نشانان یا المپیاد حرکات موزون؟

در المپیاد آتش نشانان کشور در شیراز با اجرای موسیقی لهوی و اجرای حرکات موزون  توسط پرسنل شهرداری ، عموم مردم با توانمندی های آتش نشانی آشنا شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از شیرازیس، نهمین المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان کشورطی از 13 مهر ماه از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ورزشگاه حافظیه آغاز شده است.

روز شنبه 15 مهر در نوبت عصر که این مسابقات در حال برگزاری بود، در قسمتی از برنامه ها، شاهد اجرای موسیقی درخور مجالس لهو و لعب  بصورت زنده و به وسیله ارگ در محل ورزشگاه حافظیه و در کنار آن اجرای حرکات موزون به صورت دسته جمعی توسط پرسنل محترم آتش نشانی بودیم.

به گفته رامین طالبی ،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در این المپیاد بنا بر اجرای مسابقات ، مطابق قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش آتش نشانان و امدادگران در چهار رشته دوی ۱۰۰ متر با مانع، مسابقات امدادی آتش نشانان با مسافت ۱۰۰×۴ متر تیمی،مسابقات آبرسانی با موتور پمپ پرتابل،بالا رفتن از برج با نردبان بوده است و صحبتی از اجرای این رشته جدید نبوده که جا دارد در همین جا از مدیران محترم شهرداری علی الخصوص شهرداری شیراز به خاطر این ابتکار عمل و کشف استعدادهای درخشان در میان پرسنل خود تشکر ویژه کرد. البته برای اینکه مدیران محترم ادعایی مبنی بر فوتوشاپی بودن تصاویر منتشر شده نداشته باشند، قسمتی از فیلم این مراسم توسط شیرازیس منتشر میشود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان