کد خبر: ۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

نام تیم برق اعتبار ورزش فارس است

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز گفت: نام تیم برق شیراز اعتبار و آبروی ورزش فارس است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، هادی منصوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید برای حمایت جدی از تیم فوتبال برق شیراز اظهار داشت: امروز دیگر فارسی، کامیاب و منصوری معنا نمی‌دهد، باید همگی به برق شیراز فکر کنیم زیرا آبرو و اعتبار ورزش یک شهر و استان در میان است.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز با بیان اینکه هرکس در هر جایگاه باید به تیم فوتبال برق شیراز کمک کند تا فردا پشیمان نشود، گفت: امروز زمان آن رسیده که تمام اختلاف‌ها و دلخوری‌ها را کنار گذاشته و به رشد تیم فوتبال، باشگاه برق و بازگشت تیم به جایگاه اصلی فکر کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون بعد از یک دوره سخت و طاقت‌فرسا، تیم فوتبال برق شیراز شاکله‌ خود را یافته و در زمین بازی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، بیان داشت: تیم با ارزش و ریشه‌دار برق شیراز در صورتی نتیجه می‌گیرد و مسیر رشد را تداوم می‌دهد که گرفتار حاشیه‌های خارج از زمین نشود.

منصوری گفت: اگرچه بازیکنان ما چندان نام‌دار و ستاره نیستند اما به‌ طور حتم درون زمین شکست نمی‌خوریم و مدعی هستیم، در صورتی که اگر حاشیه برای تیم درست و نیروی ما به‌ جای پرداختن به تیم و حل مشکلات آن، صرف مسائل بیرون زمین شود، به‌ طور حتم شکست می‌خوریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز با اشاره به رای جدید فدراسیون فوتبال در مورد تکرار یکی از بازی‌های عقب‌افتاده برق شیراز و نتیجه 3 بر صفر بازی دیگر گفت: این تصمیم فدراسیون مایه شگفتی است زیرا هر دو بازی تیم برق به یک دلیل لغو شده و انتظار ما از فدراسیون فوتبال اجرای دقیق عدالت است.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: انتظار جامعه ورزش از آقای آیت‌اللهی به عنوان دلسوز ورزش فارس این است که با توجه به مشخص بودن دلیل لغو دو بازی زمینه اجرای عدالت در مورد تیم فوتبال برق شیراز را فراهم کند تا هر دو بازی تکرار شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان