کد خبر: ۳۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

افتتاح رادیولوژی و آزمایشگاه مرکز درمانی جنت شهر

با حضور جمعی از مسئولان محلی، رادیولوژی و آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی ولی عصر (عج) در جنت شهر مرکز بخش جنت داراب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از داراب، رئیس مرکز بهداشت و درمان این شهرستان عصر امروز در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: برای راه‌اندازی این دو طرح یک‌ میلیارد ریال هزینه شده است که 500 میلیون ریال آن را حاج اصغر حسن‌پور و حاج نجف قلی یزدانپناه از خیران جنت شهری تامین کرده‌اند.

مسعود یزدانپناه با بیان اینکه زیربنای ساختمان این دو طرح بهداشتی و درمانی 230 متر مربع است، افزود: رادیولوژی مرکز بهداشتی درمانی جنت شهر بدون در نظر گرفتن تشکیلات افتتاح شده است و نیروی کار آن از بیمارستان داراب تامین می‌شود.

وی خواستار تصویب تشکیلات رادیولوژی این مرکز با توجه به جمعیت بسیار و در مسیر ترانزیت بودن جنت شهر شد.

این مسئول در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ساخت ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی جنت شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نقشه ساختمان و زمین این مرکز آماده و کارهای مقدماتی آن نیز انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان داراب حضور خیران نیک‌اندیش جنت شهری در زمینه تامین سلامت را ستودنی دانست و بیان داشت: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی جنت شهر با همکاری خیران ساخته می‌شود.

یزدانپناه در ادامه تصریح کرد:‌  24 ساعته شدن مرکز بهداشتی درمانی جنت شهر در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصویب شده است و در صورت مصوب شدن در شورای راهبردی ریاست جمهوری، تشکیلات آن مصوب و به زودی اجرایی می‌شود.

بخشدار جنت نیز در این مراسم خواستار 24 ساعته شدن مرکز بهداشتی درمانی ولی عصر (عج) جنت شهر شد و بیان کرد: بخش جنت با جمعیت 25 هزار نفری و در مسیر ترانزیت بودن نیاز به بیمارستان دارد اما هنوز مرکز بهداشتی درمانی آن شبانه‌روزی نشده است.

امرالله رئیسی با تقدیر از زحمات دولتمردان در بخش جنت از افتتاح چند طرح آبرسانی در آینده نزدیک در بخش جنت خبر داد و افزود: از اعتبارات دو درصد نفت و گاز داراب سهم خوبی برای بخش جنت در طرح‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان