کد خبر: ۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

کمیته نهضت مطالعه مفید در سروستان تشکیل شد

جلالی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان سروستان گفت: هدف از تشکیل این کمیته بهبود سرانه مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه است و اعضای این کمیته باید با تلاش و همکاری بیشتر ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایند.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین، به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی و افزایش کمی و کیفی مطالعه در سطح جامعه،کمیته نهضت مطالعه مفید در شهرستان سروستان تشکیل شد.

در اولین جلسه این کمیته فرهنگی که با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت و اعضای انجمن کتابخانه سروستان همراه بود،جلالی مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان با بیان اینکه تشکیل این کمیته در سطح کشور، استان و شهرستان از مصوبات نهاد کتابخانه  های عمومی کشور می باشد گفت: هدف از تشکیل این کمیته بهبود سرانه مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه است و اعضای این کمیته باید با تلاش و همکاری بیشتر ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایند.

 در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری سروستان به عنوان رئیس و مدیر کتابخانه های عمومی سروستان به عنوان دبیر این کمیته معرفی شد.

 اجرای پروژه پیک مهر،معرفی رابطین فرهنگی از سوی آموزش و پرورش جهت ارتباط با این کمیته و معرفی کتاب به صورت ماهیانه در سطح ادارات شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود که به تائید اعضاء رسید.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان